Ga naar inhoud


Smargo cardreader + Ziggo kaart.


IPTVNL

Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

Je reader heeft een boxkey en RSA key nodig. Deze zijn overigens prima te vinden.... Geldt overigens alleen als je over een Irdeto Ziggo kaart beschikt. Nagra Ziggo kaarten hebben een unieke boxkey en RSA key en dient echt geëxtraheerd te worden uit de firmware van de Nagra box.. Niet eenvoudig en duur.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat staat er op de kaart?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt het ook gewoon met Irdeto2 kaarten? Die worden toch gepaired of niet?

 

Zo ja:

Ik woon in Almere (upc gebied) en wil tv van ziggo op mijn eigen enigma2 box bekijken. Als ik nu een tv only abonnement zou aanschaffen hoe groot is de kans dat ik een nagra box krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt het ook gewoon met Irdeto2 kaarten? Die worden toch gepaired of niet?

Irdeto-kaarten worden niet gepaired, Nagravision wel.

 

 

Zo ja:

Ik woon in Almere (upc gebied) en wil tv van ziggo op mijn eigen enigma2 box bekijken. Als ik nu een tv only abonnement zou aanschaffen hoe groot is de kans dat ik een nagra box krijg?

100%

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irdeto-kaarten worden niet gepaired, Nagravision wel.

 

 

 

100%

En als ik geen box wil maar een ci+ module, krijg ik dan alsnog een nagra kaart? Of ik koop zelf een irdeto kaart, kan ik deze dan registreren?

 

Want volgens mij werkt de irdeto kaart in alle regio's nu upc door ziggo is overgenomen, of niet?

aangepast door Sambir
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Enige optie is een 'kennis', 'vriend', 'collega' vinden die woont in het oude Ziggo only gebied. Deze kan een Irdeto kaart toevoegen aan een bestaand Irdeto abonnement vermits er minder dan 3 kaarten op zijn/haar naam staan. In het UPC gebied simpelweg onmogelijk. Nieuwe abonnee's in UPC gebied krijgen zo'n fijne gepairde Nagra kaart. Oók als je een CI+ module zou bestellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik geen box wil maar een ci+ module, krijg ik dan alsnog een nagra kaart?

Ja

 

Of ik koop zelf een irdeto kaart, kan ik deze dan registreren?

Niet op je eigen abonnement.

 

Want volgens mij werkt de irdeto kaart in alle regio's nu upc door ziggo is overgenomen, of niet?

Dat wel, lekker krom hè?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...