Ga naar inhoud


zoek ios app voor smartwatch Q18 2016 heat


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb me een smartwatch, een Q18 2016 new bleutooth nfc. zie figuur:

post-40019-0-75268900-1458075559.jpg

Nu kan ik voor android, via een qr code op het scherm, een apk downloaden.

Maar ik zoek een werkende, mag een kleine kost zijn, app voor een iphone 4S.

Bestaat die, of zal ik enkel gesprekken kunnen opnemen en maken met die smartwatch gekoppeld via bleutooth?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk bij de fabrikant van de watch op de website. Daar zal ongetwijfeld staan of ze een iPhone app hebben of niet. Ik denk het niet, maar kijken kan geen kwaad

 

Edit:

 

Van de website:

 

 2  There is no APK for iPhone , so four functions can't sync with iphone (1. Anti-lost, 2. Messaging,      3. Notifier, 4. Remote Camera), but all other function can use normally because no need to use       app.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar voor deze een android gaan gebruiken. Dank voor de tip.

Wat me opvalt bij deze smartwatch, is dat het licht te pas en te onpas gaat oplichten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat kun je verwachten voor een paar tientjes....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...