Ga naar inhoud


B&O 6-26 Mastercode


JBnl

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik ben bij vrienden en die hebben een B&O 6-26 type:9250 en de kinderen hebben ervoor gezorgt dat de tv nu om een pincode vraagt, helaas is deze onbekend.

Nu is het mogelijk om dmv een mastercode erin te komen, die is op te vragen via B&O dealer, maar deze bestaat niet meer.

Hoe kan ik aan die mastercode komen ?

Weet iemand een trucje ?

aangepast door JBnl

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor type 9280 zou het '11111' zijn; mogelijk voor jou ook (zoals peterbelt al aangaf)

 

**edit**

ook dit nog gevonden

 

could be that you have been given the mastercode, they are 5 digits.

leave the television on the mains for more than 8 hours to give yourself another go.

turn the tv on then press and hold the left arrow. this will then prompt you for the 5 digit pin.

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De service code zou je maximaal 12 uur service tijd geven, Aangesloten op het lichtnet.

Daarna heb je alsnog de pincode nodig, of de master code, schriftelijk aan te vragen bij B&O.

 

Of zie ik iets over het hoofd.

 

Kinderen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Of dat oude kreng wegsmijten? Daar ga je toch geen geld meer aan spenderen? Voor €500 koop je een middenklasser flatscreen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te voorkomen dat kinderen met hun tengels aan je TV komen kan je er een pincode op zetten. Oh wacht..... :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...