Ga naar inhoud


Pixelvorming


Belsat

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Nadat gisteren mijn schotel opnieuw is uitgericht, signaal 90 %, heb ik nu op sommige zenders last van pixelvorming.  Ik bedoel van die vierkante blokjes die het beeld verstoren. Wat is daar aan te doen?

 

Bij voorbaat dank,   Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom heb je de schotel opnieuw uitgericht? Had je voorheen ook geen stabiel beeld?
Waarschijnlijk heb je de schotel niet goed genoeg uitgericht.
Ik zie wel dat je een Triax met rail hebt maar welke Triax en welke lnb's?
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

LNB iets verschoven omdat Astra 23 met slechts 40-50% doorkwam.  Door professional, met meetapparatuur. Nu dus boven de 80%/  Maar ik moet zeggen: vanmorgen nog geen pixels gezien ;-)  Het is een grote Triax, iets van 88 cm meen ik. De LNB's hebben 4 aansluitingen, merk weet ik niet meer.  Op 't ogenblik lijkt alles in orde....  Touch wood!

aangepast door Belsat

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee zijn slimline. Momenteel werkt alles weer even....  P.S.  met de kabel op een een andere aansluiting van de LNB..

aangepast door Belsat

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het nu maar even zo. Het lijkt te werken.  Thanx voor de morele steun!   Ciao,  Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...