Ga naar inhoud


Hoe oscam config openen Android box.


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben volledig nieuw op het forum en een dummy m.b.t. oscam. Ik kijk al jaren tijdens de vakantie satelliet via Canal Digitaal. Onlangs heb ik een nieuwe ontvanger aangeschaft. Een Amiko A3 Combo. (android)

Volgens de verkoper hebben ze een oscam geïnstalleerd. Ik kan deze alleen nergens vinden. Wel zie ik bij de Apps dat Mcas is geïnstalleerd met de kanalenlijsten.

Als ik via de Chrome webbrowser het IP adres van de ontvanger benader dan krijg ik de TV Webserver. Ook hier nergens iets van een Oscam.

 

Is er een methode om, indien geïnstalleerd, te controleren of Oscam is geïnstalleerd?  En hoe kom ik bij de configuratie instellingen. Ik zou namelijk graag eens willen stoeien.

 

Alvast bedankt.

G. Bos

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Een OSCam voor Android heb ik niet gezien... Je hebt er een MultiCAS op staan. Deze is ook in staat om met een CDS kaart te verwerken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er wel, normaal staat deze bij apps via de home knop en dan in het helemaal linkse sub menu, als ik het zo goed beschrijf.

Je kunt er altijd een zoeken op het internet, maar veel ondersteuning vind je niet van die boxen.

Bij lavatronics kun je bijvoorbeeld het een en ander vinden van deze boxen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt zover voor de reacties.

Ik begrijp dat er geen Oscam op mijn box staat maar een Multicas. Op de vraag bij de verkoper of er een OScam ge-installeert is krijg ik als antwoord JA. Ben bang dat hij hiermee de MultiCas bedoeld.

Verder krijg ik als antwoord, ik kan en mag je niet teveel zeggen omdat wij officieel dealer zijn van CD. (waarschijnlijk zelfbescherming voor een vragen vuur van box pioniers)

Mijn speurtocht gaat dus door. Om te kijken wat er allemaal open wil met een CD abbo en kaart en Ziggo abbo en kaart. beide standaard pakket.

 

Uiteraard zijn alle tips voor een duwtje in de juiste richting meer dan welkom.

 

groet,

G.Bos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo,

 

Bedankt zover voor de reacties.

Mijn speurtocht gaat dus door. Om te kijken wat er allemaal open wil met een CD abbo en kaart en Ziggo abbo en kaart. beide standaard pakket.

 

Uiteraard zijn alle tips voor een duwtje in de juiste richting meer dan welkom.

 

groet,

G.Bos

Die vraag is heel eenvoudig te beantwoorden, de zenders uit de standaard pakketten, niet meer en niet minder.

En wanneer je meer zenders wilt zien dien je daarvoor het passende abonnement af te sluiten bij Canaldigitaal en/of Ziggo.

 

Al het anderen is illegaal, strafbaar gesteld door de wetgever en wordt daarom hier niet besproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...