Ga naar inhoud


ET7500 rode led en start niet op


caveman

Aanbevolen berichten

Net een nieuwe ET7500 ontvangen en er Open Pli opgezet, in eerste instantie start de box nog wel op maar werkte de interne cam niet. Na nog een keer geprobeerd de originele software er terug op te zetten is de box nu totaal dood. Rode led brand en flashen lukt niet. Nog geprobeerd met originele bootloader maar er gebeurd helemaal niks. Schermpje blijf leeg en alleen de rode led verschijnt.

 

Iemand nog een tip of kan ik hem beter retourneren?

 

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Dat klinkt naar een defecte voeding... Alleen wel raar dat dat met een nieuwe al gebeurd... Vraag me af of deze wel echt "nieuw" was of als nieuw is verkocht. Misschien een show model dat 2 jaar heeft staan koken op de plank. Wist niet dat die 7500 nog nieuw gemaakt werd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij was nieuw, verpakking was maagdelijk maar toen ik naar het serienummer keek zag ik dat het met 2014 begon. Hopelijk geen kat in de zak. Leverantie is hier in het zuidwesten aflevering by the way. ;)

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaak(k), ik begrijp niet helemaal wat je hiermee wilt aangeven.  :confused:

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ontvanger gerepareerd weer mogen ontvangen. De inhoud van het doosje is blijkbaar vervangen. Kaartlezer werkt nu ook naar behoren, vlotjes opgelost door leverancier dus.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...