Ga naar inhoud


Picons niet allemaal zichtbaar!


stevie-v

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag als ik kies voor Ocram picons dan merk ik dat ze lang niet allemaal zichtbaar zijn in mijn zenderlijst voor de zendernaam.

Dit heeft te maken met de service referentie, bijvoorbeeld 1_0_16_1B8A_C88_3_EB0000_0_0_0 is de zender referentie maar de naam van de picon is 1_0_1_1B8A_C88_3_EB0000_0_0_0 dat gaat dus niet werken.

Hoe los ik dit probleem op?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het zelf al opgelost door zelf een build te maken.

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon je picon herbenoemen.Ik doe dit met hulp van picon manager.Daarna save ik wel de directory naar mijn PC.Voor veranderingen doe ik dat dan eerst op mijn PC (onder windows) en ftp ze dan terug naar de box.Is makkelijk omdat al mijn boxen dan steeds snel aan te passen zijn.Zo maak ik ook mijn eigen picons.Afbeelding downloaden van internet - scalen naar het juiste formaat (hier 100 x 60 ) en referentie als naam geven (als PNG).

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dit is een probleem wat vaker voorkomt. De zender veranderd van parameter en de referentie klopt niet meer.. Ik edit hier wekelijks een aantal zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe maak je zelf een build? Ik kan wel gaan renamen, maar het zijn er inmiddels best veel.

https://github.com/picons/picons-source

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de xpicons (220x132) voor astra 1-2-3 en hotbird zowel op naam als id nr, inclusief radiozenders

mocht er interesse zijn...

 

1019d485c000000-0OA095MQ.png

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar komen, deze worden ook wekelijks bijgehouden door jou?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die picons op id nummer is eenmalig als start, het was mij vooral te doen om de picons op naam te hebben.

 

picons op naam

 

https://www.datafilehost.com/d/40c28ad6

 

Picons op id nr

 

https://www.datafilehost.com/d/e345ec73

 

(Download with Secured Download manager uitvinken)

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar dan laat ik ze gaan VTI werkt met srp picons niet met snp.

Wie verzorgd de updates m.b.t. nieuwe zenderlogo's en referentie veranderingen aangezien er op de satelliet nogal wat veranderingen plaatsvinden dagelijks?

Werk je dan met snp hoeft dat geen probleem te zijn maar met srp natuurlijk wel.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...