Ga naar inhoud


Groene screendump tijdens instellen "audio/video instellingen"


lindberg

Aanbevolen berichten

Hi Guys,

 

sinds we een nieuwe Tv hebben kan ik de audio/video instellingen niet meer veranderen.(op de xtrend )

zag op de tv dat de Xtrend op 720P staat en wil dit graag veranderen naar 1080P..maar als

ik bij instellingen op de audio/video instellingen druk , gebeurt er eerst even niks en dan komt

er een groene screendump..ik gebruik een van de laatste openpli images ...iemand een suggestie ?

 

thanx !!

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Open deur: Wel de laatste versie van je image?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verander de instelling op de xtrend eens naar 1080P en daarna de tv ff uitzetten en terug aan. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

verander de instelling op de xtrend eens naar 1080P en daarna de tv ff uitzetten en terug aan. ;)

 

grtz Philip

ja dat is nu net het probleem...ik kan de instellingen niet veranderen, de ontvanger loopt vast als ik ook maar "kijk" naar de AV instellingen...en zonder tv eraan met een andere tv via composiet geeft het zelfde probleem.

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja onder info staat : Enigma 03-06-2016 en laatste update 14-08-2016..mss moet ik maar eens opnieuw flashen

Is redelijk recent, maar niet de nieuwste versie. Er kan net een bug in die versie van jou zitten. Probeer eerst de nieuwste versie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..de tv is een Samsung 49K5670  .. de actie die je beschrijft leek mij ook wel logisch en heb ik derhalve met de composiet uitgang gedaan met de hdmi kabel los van de tv...helaas ik kom gewoon niet in de av-instellingen...op de tv kan ik slechts zaken als standaard en film en zo vinden...niets over resolutie..

thanx voor de input

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...