Ga naar inhoud


Open atv 5.3 met OSCAM


muz9111

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Met happiness heb ik een Mutant 51HD 4k gekocht met het idee om open atv 5.3 erop te draaien met Oscam of CCcam. Gisteren binnen gekregen en gelijk aan de slag gegaan, na een snelle image installatie ging ik over naar de tweede stap en dat is OSCAM en CCcam installatie.

de softcam gedownload en geïnstalleerd zoals in de forums beschreven. Eerst CCcam geprobeerd omdat daarmee ervaring mee hebt, maar het activatie wil niet lukken. CCcam file aangepast zoals beschreven maar activatie lukt gewoon niet, ook de box restart gedaan. Ik dacht dan maar Oscam installeren maar dat geeft ook hetzelfde probleem.

 

Kan iemand mij helpen waarom de activatie niet werkt? Wat next?

 

alvast bedankt

Gr,

Muz9111

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ven een beetje bang dat hier een c-lijn bedoeld wordt... Er is bij gebruik van een kaart geen specifieke activatie of wat ook noodzakelijk. Gebruik van CCcam impliceert wel een verplicht gebruik van CCcam.prio...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem opgelost door middel OpenPli te installeren daarin zit Oscam inbegrepen en niet in OpenATV. CCcam configuratie in Oscam voor c-line is wel via internet forums te vinden. Ik merk wel dat Openatv 5.3 veel meer instelling heeft en ook de beeld is beter (lijkt wel), maar Oscam moet je via feed apart installeren, wel de juiste feed, misschien was dat de probleem niet juist feed, hahah.

Oke, kan iemand mij helpen met de juiste Oscam feed voor Mutant 51 HD box? 

aangepast door muz9111
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb het probleem opgelost door middel OpenPli te installeren daarin zit Oscam inbegrepen en niet in OpenATV. CCcam configuratie in Oscam voor c-line is wel via internet forums te vinden. Ik merk wel dat Openatv 5.3 veel meer instelling heeft en ook de beeld is beter (lijkt wel), maar Oscam moet je via feed apart installeren, wel de juiste feed, misschien was dat de probleem niet juist feed, hahah.

Oke, kan iemand mij helpen met de juiste Oscam feed voor Mutant 51 HD box? 

Kun je aangeven hoe je dit gelukt is. Stappenplan staat niet erin vermeld jammer genoeg voor mij en eventueel andere leden. BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is de feed toe te voegen via een ipk 

zie,

 

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/353752-mutnt-ultra-hd-model-hd51/page-2?do=findComment&comment=2391033

 

En dan deze versie kiezen als de feed beschikbaar is.

 

oscam_11272

 

 

Hier nog een stappenplan,

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/353752-mutnt-ultra-hd-model-hd51/page-2?do=findComment&comment=2394459

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...