Ga naar inhoud


Mutant HD51 plugins


fenzo

Aanbevolen berichten

Hallo satvrienden,

 

Ik begrijp dat de UHD ontvangers w.o. de HD51 dus, draaien op een ander platform dan de meeste HD enigma2 ontvangers.

Dit is o.a. de reden dat Cccam niet werkt op deze ontvangers.

 

Nu heb ik belangstelling op een HD51 te gaan kopen, maar vraag me af of op deze ontvangers de overige plugins werken zoals "het weer" en "fritzcall" etc.

Kan iemand mij vertellen of de "normale"enigma2 plugins wel gewoon werken?

 

Alsvast bedankt.

 

Fenzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


"Het weer" werkt, heb ook nog andere plugins, auto backup, ipcamera, die werken allemaal. Ik neem wanneer ze in de feed staan, ze ook werken. Alleen ciplushelper uit de feed werkt nog niet, maar daar zijn ze mee bezig, dependency error. Fritzcall gebruik ik niet.

 

Hij is razend snel, er is ook al een firmware update voor, dan zal straks pip ook werken, als het is ingebouwd in Openpli of OpenAtv.

zie http://forums.openpli.org/topic/43945-hd51-bootloader-v107/

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals altijd is dat niet een klein lijstje met plugins en addons

en zoals altijd is dat afhankelijk van de firmware skin build etc.

Welk Image ga je ervoor gebruiken?

Met ontbreken van een echt team image dat puur voor de Mutant ontwikkelt is er ook enkel trial and error

de opkg's voor enigma2 die elk Image per feed aanbied zouden principieel moeten werken

maar op elke regel bestaat een uitzondering

 

Voor de De Mut@nt HD51, is een UHD receiver met een vrij nieuwe Broadcom BCM7251S ARM dual core chipset, getakt op 1500Mhz*, 8MB SPI flash, 4GB EMMC Flash en 1GB DDR3 geheugen, kun je enkel de Oscam softcam nemen daar CCcam niet werkt op een ARM Chip

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel gebruik ik openATV, maar openPLI is ook mogelijk.. de bedoeling is dat ik beide ga testen.

Ik begrijp dat de meeste plugins gewoon gaan werken, dit is dus niet afhankelijk van de ARM chip

 

Bedankt voor de antwoorden, ik ga gewoon kopen.

 

Fenzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dankzij de hulp hier is het mij ook gelukt met OpenAtv Ziggo met CI+ module. Werkt prima. De plugin ciplushelper in de feeds van Openpli wil nog niet vanwege OpenPli5 versie die op stapel staat.  De ciplushelper speciaal voor de Mutant D51 ivm Openpli,  die ik via sat4all forum verkregen hebt, wil wel installeren maar de validatie Ci+ mislukt dan.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is inmiddels gelukt met OpenPli met CI+ van Ziggo. De fout 17, betekent Error toestel certificaat ongeldig-verlopen.

Bij common interface scherm, herstel, initialiseren en Ziggo Services geklikt. Daarna was het goed.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...