Ga naar inhoud


NPO 1 en 3 EPG niet bijgewerkt


MauriceW2

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Nee, geen klachten.

Op mijn ontvangers is de epg gewoon aanwezig voor de door jou genoemde zenders.

 

Maar wat voor ontvanger/software/epg software gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onderwerp verplaatst naar het X-Trend forumdeel.

 

Welke enigma 2 software gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het verplaatsen naar het juiste forum.

Ik heb even gekeken, maar weet niet of dit de info is die je zoekt:

 

  • Virtuosso Image Xtreme (ViX)
  • image type: Release
  • Skin: vix-night-HD
  • Versie: 3.2
  • Build: 035

Ik zag wel een hoop EPG instellingen en die staan ingesteld op 1 x per uur EPG data ophalen.

Opslag van de EPG data staat op Flash. Misschien dat dit op HDD gezet moet worden? (zit een 3TB schijf in)

 

Ik zag nu net dat de EPG data weer wel bijgewerkt is, nadat ik via de info (i) knop naar de EPG ben gegaan. Dan zie je dat ie ter plekke EPG data ophaalt. Geen idee of dit de oorzaak is dat de EPG nu ineens wel gevuld is?

Als het weer uitblijft, zal ik wat foto's maken van het scherm met alle instellingen.

 

Bedankt zover :-)

 




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...