Jump to content

EPG TV Vlaanderen

Orgeldandri
 Share
Followers 3

Recommended Posts

Xtrend 8500 onder Openpli 8

Zondag op Één stond er een heel ander programma aangekondigd dan Beau Séjour. Niet opgenomen dus...

Nu vandaag zou op VTM2 Boer zoekt vrouw down under beginnen. Epg meldt: Achter gesloten deuren.

Nog iemand dat probleem?

Edited by Orgeldandri
Extra gegevens

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Dreeke
      Zoals veel Enigma2 gebruikers, heb ik voor het dagelijks importeren van EPG de plugin EPG Importeur. Het is een prachtige plugin voor de mensen die een volledige EPG op prijs stellen. Echter, bij de import wordt de EPG van KPN Digitenne niet meegenomen. Na zal je misschien denken: Wat heb je daaraan, want de gecodeerde zenders kan je niet zien of beluisteren op een Enigma2 ontvanger. Dat klopt helemaal, maar ik gebruik o.a. de EPG van diverse radiozenders bij visual radio streams van radiostations. Ik gebruik juist de EPG van KPN Digitenne, omdat deze zo volledig is.

Is er een andere manier om ook deze EPG te "grabben"? Een andere plugin? Nu moet ik regelmatig een aantal zenders kiezen op DVB-T2 om de EPG weer aan te vullen/volledig te maken.

• By elismax
      Hoihoi,
      het EPG, in het Engels, van Nickjr.. verdwijnt zo af en toe helemaal en komt dan op eens weer terug... iemand anders al gemerkt? Het gaat nu tot maandag 01:50 en dan niets meer. Zou iemand weten wie hier zit te knoeien?
    • By Orgeldandri
      Voor Één is de EPG op dit moment pas vanaf vanavond beschikbaar.
      Voor Vier, Vijf en Zes ontbreekt alles. Er staat "Geen uitzending" 

Wat is er mis?

Heb een Xtrend onder Openpli 4.

Dank.
    • By carlo666
      Is het lokaal of hebben meer mensen ineens problemen met ontbrekende EPG van Rytec. (Vandaag 0 gevonden)
    • By Sverige
      Ik heb de laatste dagen een EPG probleem op de Duitse ÖR kanalen (Public Service: Das Erste, ZDF, Derde netten...).
      Ik krijg wel een EPG met de programma's voor een behoorlijk aantal dagen in de toekomst, maar wat er ontbreekt is de programma beschrijving, zeg maar de inhoudsomschrijving.
      Dat probleem heb ik niet bij de Oostenrijkse zenders, en ook niet bij de Duitse Commerciele zenders.
      Ik zie dat bij sommige SD varianten wél een omschrijving staat, en ook bij sommige HD varianten bijvoorbeeld een ander variant van MDR of BR heeft het dan weer wel, en die ik gekozen heeft niet etc etc.  In principe heeft het altijd goed gewerkt in het verleden.

Wat ik ook merk, als er een "extra" programma ingeschoven wordt, bv een "Brandpunt" wat vaak n.a.v. een actuele gebeurtenis uitgezonden wordt (Das Erste). Dan zie je in de "Now/Next" informatie, in de infobar, wel netjes dat programma staan, maar in de EPG staat dat dan niet.  Bij mijn Technisat was dat wel zo.

Dagelijks, om 11 uur laat ik het programma "EPG Refresh" lopen.  Ik heb een speciale favoritenlijst met dat doel opgesteld waarin de belangrijkste zenders zitten, en ook de "EPG zender" voor de Zweedse televisie, want die krijg je niet via iedere zender, je moet daar bv TV4Film voor hebben, ook al heb je geen abonnement daarvoor. Daarvoor dank aan iemand van een Zweeds forum, want dat wist ik niet.
      Bestaat er eventueel ook een Duitse zender die je daarvoor moet gebruiken??  ik heb er nog niets over gehoord eigenlijk.

Ik heb ook al geëxperimenteerd met "EPG Import", maar dat programma krijg ik niet aan de praat.  Ik had gelezen dat je uit de lijst met providers blijkbaar bij de laatsten moest zoeken, dat de eerste in de lijst oud zouden zijn, en niet meer werken...   Maar goed, ik heb vrijwel alles geprobeerd, en dan manueel laten ophalen, en telkens krijg ik "0 Ereignisse" Er wordt dus niets opgehaald...
      Waarschijnlijk doe ik iets fout... maar ik lees wel erg veel problemen met dat programma... dus waarschijnlijk is het gewoon iet goed.
      Volgens Duitse fora zou de normale EPG die dus door de zenders uitgezonden wordt, ruim voldoende zijn... en in principe ben ik het daarmee eens, behalve dan dat ik blijkbaar geen informatie meer krijg.
      Wat kan ik doen,  of wat doe ik fout?

Bij Technisat werkte de EPG een stuk eenvoudiger...  Het lijkt wel alsof bij deze Enigma receivers alles zo ingewikkeld moet zijn...

Geen programma informatie bij public service :

Wel bij ORF of duitse commerciele zenders

• By ebhoorn
      Hebben jullie ook een probleem met de EPG import applicatie? Ik heb geen wijzigingen doorgevoerd, en het laden van de EPG werkt niet meer. handmatig laden resulteert in "0 events" Herinstallatie levert eveneens niets op. 
    • By Andrija
      Na een paar updates van VTI moet ook nog mijn Servische zender RTS-Sat verhuizen van Eutel 16E naar het Astra 23.5 E pakket verhuizen. Nu heb ik bijna bij alle zenders weer epg en alles zit bijna in de fastscan.

Echter bij Rts-sat lukt het me niet de epg binnen te krijgen.

Astra 3B (23.5°E) 23.5°E  Astra 3B 11683.00 V 12 Europe DVB-S QPSK 2734 5/6 TelekomSrbija 2, 4 200 Kbps  NID:100 TID:1200  

Kan iemand helpen hoe krijg dat terug. Alle zender namen zijn netjes in Upper en Lower letters alleen RTS blijft in hoofdletters staan.
      Zelf kon ik een picon bijvoegen.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.