Ga naar inhoud


Stomme vraag? Juiste instellingen dual LNB


Mercurius11

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bij een willekeurige Duo LNB kan de ontvangst van Astra 1 en 3 problemen opleveren, omdat de afstand tussen de koppen verschillend is.

Een Duo LNB werkt allen wanneer die gebruikt wordt in het gebied waar hij voor verkocht wordt en voor de schotelmaat waarvoor hij berekend is.

 

Een groetere schotel of een  x 100 km naar het noorden of zuiden, en je krijgt ontvangstproblemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ceesv,

Ik heb de 4k nog niet zolang, en heb behoorlijk lopen zoeken naar de juiste DiseqC AB instellingen voor Astra 19 en 23. 

 

Gisteren een PLI update gedaan, waarbij al mijn instellingen zijn verdwenen.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

hij had geloof ik voorheen wel beeld, maar heel nadrukkelijk staat het niet in de informatie bij vraag uit bericht #1

 

als hij beeld c.q. signaal had met de DUO LNB twin zal dat nu ook moeten lukken

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geef VTi eens een kans, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn Solo 4K's en ik heb 12 lnb's ter beschikking.

 

Mocht VTi toch ook niet werken zou ik toch nog eens naar de schotel kijken, tenzij je op dit moment wel beeld hebt met een andere ontvanger.

 

De aanname is de basis van alle mislukte pogingen een probleem op te lossen.

Zoals gezegd, de aanname is de moeder van het falen.

 

Maar mooi, dat je toch de oorzaak gevonden hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...