Ga naar inhoud


Opname probleem


bloem-bloem

Aanbevolen berichten

Er is één opname die ik niet kan verwijderen en ik vermoed dat ik hierdoor ook geen opnames meer kan maken.

 

Wanneer ik deze opname probeer te verwijderen, krijg ik de volgende melding:

Kan geen bestanden naar prullenbak verplaatsen [Errnr 5] Input/output error. Wilt u deze opname echt verwijderen?

Wanneer ik dan op "Ja" klik, verdwijnt de opname. Hierna kan ik in "Verwijderde bestanden" het (definitief....) verwijderen. Maar als ik terugga naar "Recordings" staat het er gewoon weer.....

 

Sinds dit probleem is ontstaan, kan ik geen opnames meer maken. Als ik iets voor opname selecteer, verloopt alles zoals het hoort en gebruikelijk was, alleen is de opname nergens te vinden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag bloem-bloem;

 

Kijk misschien eens naar de schrijfrechten van het opnamemedium? (record path ok?)

 

Staat er nog iets belangrijks op de HD? Anders eens laten formatteren door de box?

 

Toevallig geen andere (speciale) handeling gedaan voor het voorval?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag bloem-bloem;

 

Kijk misschien eens naar de schrijfrechten van het opnamemedium? (record path ok?)

 

Staat er nog iets belangrijks op de HD? Anders eens laten formatteren door de box?

 

Toevallig geen andere (speciale) handeling gedaan voor het voorval?

Dank voor je respons.

Heb gezocht naar schrijfrechten, maar niets kunnen vinden.

Heb 70% van de 1000TB vol, dus formateren (nog) geen optie.

Mogelijk heb iets verkeerds gedaan, maar als ik wist wat, zou ik dit kunnen herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je respons.

Heb gezocht naar schrijfrechten, maar niets kunnen vinden.

Heb 70% van de 1000TB vol, dus formateren (nog) geen optie.

Mogelijk heb iets verkeerds gedaan, maar als ik wist wat, zou ik dit kunnen herstellen.

Kan je niet inloggen vanuit jouw pc? (via bijv. Filezilla? of een ander ftp-programma?) Zo kan je zien hoe de schrijfrechten staan. Of de desbetrefffende opname van daaruit verwijderen...

 

Heb je het record-path gecontroleerd?

  • Like 1

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...