Spring naar bijdragen
tokkio

CST Trinity

Aanbevolen berichten

tokkio    1

Bij de trinity blijven de tvVL  en de CD zenders op zwart,ik heb al de oscams en de d'oscams die er inzitten al geïnstalleerd, maar niets helpt,en staat nu de laatste sofwaere op van maart 2016, iemand een oplossing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
dvbs    27

Dag tokkio.

Je hebt Oscam gestart via de softcammanager? (of script? (heb zelf geen Coolstream))

De juiste configs? cfr: https://www.sat4all.com/forums/topic/319942-alles-over-oscam/

En de kaart correct in de box? (geactiveerd, niet verlopen)

Maart 2016 lijkt mij niet zo recent.

En mocht het niet aan de box liggen; de FTA's ontvang je zonder problemen? (ook 23.5E?)

Tot waar lukt het, wat heb je al geprobeerd?

btw: dit al doorgenomen? https://www.sat4all.com/forums/topic/346560-coolstream-backup-images/

(sorry voor de vele vragen)

Toch succes!

bewerkt door dvbs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
tokkio    1

Alle vrije zenders kan ik ontvangen, maar niets van zenders van TV VL of CD,het is een Trinity van een vriend die vroeger wel de gecodeerde zenders kon ontvangen, maar op een dag bleef het gewoon op het opstart scherm staan ,dus alleen CST "symply more"

Met deze backup  Trinit S_ 2014-11-27 die ik gevonden heb bij Coolstraem heb ik die terug in gang gekregen, dan via instellingen de laatste sofweare opgezet, en een fastscan gedaan , , maar ik krijg alleen de vrije zenders open, dan in instellingen, de Oscam hergestart gedaan,helpt niet, dan telkens de oscam's en de D'oscams die in de instellingen zitten geïnstalleerd, maar niks nopens,ik ga van namiddag nog eens proberen,maar op de site van coolstraem vind men weinig van updates, en als men er op klikt is het Server niet gevonden.

Bedankt voor het meedenken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
tokkio    1

Nu heb ik 2 min(na op en af leggen)op een kanaal van tvvl('Q2 )beeld dan bevriest het in is het gedaan,Misschien een andere sofware maar waar vind in die,

En wat met fabrieks instelling,kan ik er iets fout  mee doe,en wie heeft een CST Trinity en met welke software speelt die TVVL OF CD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
tokkio    1

Een TVVL basic light kaart.

Ik heb de oscam-1.20 svn.8679-arm -coolstream-linux maar ik weet niet hoe die te installeren,en in het menu waar de oscams en de d'oscams instaan kan ik ook niet meer in,(is normaal blauwe knop)ik ga het nu eens proberen met de fabrieks- instelling.

men vind echt niet veel over de CST trinity, heel anders dan voor de dreambox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
bellejt    31

gebruik eens de laatste oscam en maak een goede reader aan.Dan opnieuw starten en zou ok moten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
tokkio    1

Ik kan via het ip N° 192.168.1.** dan kom ik bij Y Web en dan via Y installer in de Trinity, maar hoe en waar zet ik er de Oscam in?in de map van TMP of waar ?

TVVL of CD blijft nog altijd zwart,alleen de vrije zender van Drenthe die speelt,op Astra 23.5 en ook alle vrije zenders van astra 19.2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden