Jump to content
Sign in to follow this  
adri

Oscam voor Mezzo en Motors TV

Recommended Posts

Tot voor kort had ik beeld op Mezzo en Motors TV met Oscam, C+NL Seca3 kaartje en de juiste boxkey.

Ik heb: 

ecmwhitelist = 0100@00006A:64

bij de reader staan en dat heeft altijd goed gewerkt.

Vandaag heb ik echter geen beeld meer en zie ik dat de ecm lengte plots 6A is in plaats van 64.

Nadat ik de ecmwhitelist verwijderd hebt, worden de ecm weer naar de reader gestuurd, maar nu krijg ik echter een 'unsubscribed (93 02)' error!

Heeft CD/CSat wat veranderd en hebben we nu plots geen rechten meer voor Mezzo of Motors TV?

Sorry Cees,

Dat draadje van onze zuiderburen was my nog niet opgevallen.

Ik kijk ik niet zo vaak in het 'V Vlaanderen' forum, aangezien ik een C+NL kaartje heb. :)

Dit draadje kun je wat mij betreft sluiten.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By phum3
      We hebben al jaren een abo op TVVlaanderen en CanalDigitaal. Oorspronkelijk met CCCam maar nu al geruime tijd en tot grote tevredenheid met OSCam. Aan de configuratie is al zeer lange tijd niets meer gewijzigd. Maar nu sinds begin deze maand geen beeld meer op CanalDigitaal (No entitlements). TVVlaanderen werkt nog gewoon en de entitlements daar staat op 0100:00006C en 2020/05/14. Heb alles driedubbel gecontroleerd en de enige conclusie die nog kan volgens mij is dat de kaart defect is (oranje SECA-kaart). Maar in de OSCam webinterface wordt aangegeven dat de "CARDOK" is (zie bijlage). Heb al driemaal heractivatie van de kaart aangevraagd (telkens twee uren gewacht), maar geen beeld.

Ik vermoed dus dat ik CanalDigitaal moet contacteren om de kaart om te ruilen. Maar hoe pak ik dit aan zodat alles gewoon gaat blijven werken? Heb in de huiskamer een Vu+Duo2 met de twee kaarten. Deze worden intern gedeeld naar een Vu+Duo2 in de slaapkamer. SoftCam op beide ontvangers is OSCam r11353. Ik ben bang dat CanalDigitaal gaat proberen een CI+ module aan te smeren waardoor intern delen dus niet meer mogelijk zal zijn. Is mijn vrees terecht? Of ga ik gewoon een nieuwe oranje kaart kunnen krijgen of aankopen?

Alvast bedankt voor alle info.

Groeten
      Piet

• By michaelangelo
      Het valt mij op dat ik na een reboot op mijn dm 920, Oscam moet herstarten om beeld te kunnen krijgen op mijn Ziggo kaart. Na het herstarten van Oscam heb ik weer keurig beeld. Is dit te verhelpen?
    • By KRelectro
      Hallo iedereen,
      Ik heb een kaartje van fransat besteld.
      Heeft er iemand de oscam instellingen voor mij of kan mij daarbij helpen ? 
      Ga ik dit werkend krijgen ?
      Ik heb een VU+ Duo 4k met VTI

Vriendelijke groeten! 
    • By Mimisiku
      Probeer een Mipsel variant van OScam te bouwen. Volg stap voor stap via www.streamboard.tv

De eerste 'make' gaat al fout met een error 2. Fout zit in de openssl 1.0.1g die via wget succesvol is geladen en uitgepakt..

• By Dreeke
      Het bestandje oscam.provid koppelt CAIDS van providers met de namen van die providers. Wie heeft een volledige actuele versie hiervan en wil die delen? Voorbeeld ervan heb ik als screenshot toegevoegd.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy