Ga naar inhoud


Dit word nieuwe opzet Ziggo picons


stevie-v

Aanbevolen berichten

Vanavond staan de picons online de ge-update aangezien er 89 veranderingen zijn kost dat even wat tijd.

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanavond staan de picons online de ge-update aangezien er 89 veranderingen zijn kost dat even wat tijd.

 

Stevie-v misschien heb je het al, maar installeer de applicatie setpicon. Scheelt je een hoop typ werk nl.

 

En nog bedankt voor het maken van de picons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond staan de picons online de ge-update aangezien er 89 veranderingen zijn kost dat even wat tijd.

 

Top, bedankt voor alle moeite en tijd die je er weer ingestoken hebt!  ;)

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevie-v misschien heb je het al, maar installeer de applicatie setpicon. Scheelt je een hoop typ werk nl.

 

En nog bedankt voor het maken van de picons.

Daar heb ik niks aan ik maak ze met script dat zit anders in elkaar, toch bedankt voor de info.

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze druppelen nu binnen op de github o.a black white 220-132 staan er al en transparant white 220-132 staan er al, je kan dus al even vooruit.

De komende uren volgt de rest.

 

 

https://github.com/Stevie-v?tab=repositories

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond staan de picons online de ge-update aangezien er 89 veranderingen zijn kost dat even wat tijd.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de github kan je zien welke ge-update zijn de komende uren worden dat er steeds meer.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenders heb ik niet In deze Ziggo regio.

Ik ga enkel uit van mijn zenderlijst anders word het moeilijk alles netjes bij te houden, als ik de zenders niet in mijn bezit heb.

Mocht je picons missen dan kan je ze hier requesten.

Het was nogal een werk meer dan 90 veranderingen x 20 designs dat kan je je wel voorstellen, gelukkig komt dit bijna nooit voor.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik niks aan ik maak ze met script dat zit anders in elkaar, toch bedankt voor de info.

 

Dan heb ik niks gezegd ;)

 

Maar super dat je ze al allemaal hebt aangepast. 

 

Ik zal van jou picons set transparent black & white weer oscam tpl files maken en hier plaatsen voor de liefhebbers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenders heb ik niet In deze Ziggo regio.

Ik ga enkel uit van mijn zenderlijst anders word het moeilijk alles netjes bij te houden, als ik de zenders niet in mijn bezit heb.

Mocht je picons missen dan kan je ze hier requesten.

Het was nogal een werk meer dan 90 veranderingen x 20 designs dat kan je je wel voorstellen, gelukkig komt dit bijna nooit voor.

 

Ik had eerst die kanalen ook niet in den haag (Al Arabiya, Aljazeera, MBC, TVM Europe), maar ik zie ze nu ook in mijn lijst staan. Maar via kabelscan aangemaakte bouquets Ziggo, komen ze dan weer niet voor. Maar er zit wel uitzending op die kanalen. Er word netjes de EPG getoont en rechts staat ook een mooi voortgangs balkje.

In vmUPC gebied (zuid hollandse eilanden) kwam (weet niet of die er nu nog bij staat) die wel naar voren. uit mijn hoofd kwamen ze voor de hindi kanalen.

 

Bij mij zowel in den haag en op de zuid hollandse eilanden, komen de regionale kanalen (701 tm 713 en 725) 2x voor in de volledige lijst.

 

En Stevie-v ik zag toen ik de picons voor oscam aan het testen was wat jij bedoelde. Want de lokale kanalen verschillen per gebied maar gebruiken de zelfde srvid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de picon set transparant black en transparant white geconverteerd naar oscam picons. De picons zijn wel op basis van mijn lijst in Den Haag. Verwacht niet veel verschillen, alleen bij de lokale omroepen.

 

ook heb ik voor regio Den Haag de missende picons bij aantal kanalen in zowel transparant black als transparant white, het zijn kopieen van de picons die Stevie-v heeft gemaakt. Alleen bij picon transparant black heb ik de picon voor videoland aangepast, want deze is wit.

 

 

picons-transparant-black-extra-for-den-haag.zip

picons-transparant-white-extra-for-den-haag.zip

tpl picon transparant white.zip

tpl picon transparent black.zip

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...