Ga naar inhoud


Dit word nieuwe opzet Ziggo picons


stevie-v

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je compliment dat is altijd leuk natuurlijk.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb daar niets voor ingesteld, maar die worden blijkbaar automatisch getoond denk ik? Ik kijk niet vaak via Open Webif, maar zojuist even een blik geworpen en daar staan de door mij gebruikte picons netjes afgebeeld, top!

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg541/78suited/Knipsel_zpsjnx7mwhp.jpg

 

Knipsel_zpsjnx7mwhp.jpg

 

Die picons kan ik niet zien op de webif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die picons kan ik niet zien op de webif

 

Vreemd, voor zover ik weet heb ik daar niets bijzonders voor ingesteld, en zeker geen TPL bestanden ergens geplaatst. Sterker nog, als ik ga zoeken op alle folders van mijn Solo 4K kom ik nergens een bestand met de TPL extensie tegen. Het zijn precies dezelfde picons die ik gebruik op de box in ieder geval, en ik gebruik VTi als image.

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op basis van Stevie-v zijn picon set transparent white en transparent black weer tpl bestanden gemaakt.

 

Omdat ik zelf in regio Den Haag woon en Stevie-v de picons voor de regionale, arabische, netflix en videoland had gemaakt plaats ik deze ook erbij. In mijn lijst waren er ook nog aantal kanalen bij het overzicht alles die geen picon hadden, deze heb ik er ook bij gezet. Ook van deze set heb ik tpl bestanden gemaakt.

Voor de regio den haag zijn de lokale kanalen verandert van kanaal referentie (of hoe het ook mag heten)

 

Picons voor regio Den Haag

picon transparent black extra for Den Haag.zip

picon transparent white extra for Den Haag.zip

 

TPL op basis van branch Stevie-v

tpl transparent black stevie-v.zip

tpl transparent white stevie-v.zip

 

TPL voor regio Den Haag (op basis van de hierboven picons voor Den haag)

tpl transparent black den haag.zip

tpl transparent white den haag.zip

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stevie-v

Na de automatische update van jou picon set met openpli waren de volgende referenties bij mij overschreven omdat de lokale kanalen dezelfde referenties hebben gekregen.

Nou gaat het bij mij maar om 6 kanalen en ga ik een workaround proberen te maken met een bash bestand.

 

Het zijn de volgende referenties:

1_0_1_4D5A_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

1_0_1_4D5B_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

1_0_1_4D5C_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

1_0_1_4D5D_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

1_0_1_4D6F_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

1_0_1_4D59_BBC_600_FFFF0000_0_0_0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Xite hd, Discovery science hd, motorsport.tv hd zijn weer geupdate op de github!

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

srp.220x132.transparent-white-ziggo srp.220x132.transparent-black-ziggo

ALL changed to Xpicons now, 95% of original picon size 10% bigger!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is waarschijnlijk al 100x gevraagd, maar elke keer dat ik mijn picons instel vergeet ik waar ik dat nou gedaan had (welke map) dus met schaamrood op de kaken....  in welke map in de enigma2 structuur moet je nu deze PNG bestanden plaatsen. Ik zal het hierna noteren om nooit meer te vergeten  :blush:

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotzenwalder--- > maak een Favoriet van dit Topic in uw Browser en je hoeft geen notities meer maken :grin:

 

kan wel lastiger worden met enekel duizende favorieten :sick:

 

bedankt voor de tip. Heb ze maar in de map /picon gezet en voor ZIGGO zie ik nu in ieder geval picons. Mis er nog een paar, maar dat zal wel te maken hebben met mijn zenderlijst of ZIGGO gebied. Zijn namelijk reguliere zenders die missen die iedereen heeft. Als ik een keer tijd of zin heb duik ik daar wel in.

aangepast door Hotzenwalder

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zegt welke picons je mist maak ik ze even, ook het formaat en welke je gebruikt!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...