Ga naar inhoud


Nieuwe afstandsbediening werkt niet


Wolf001

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor mijn xtrend ET9000 maar deze werkt niet,als je op een knop duwt wordt het stb knopje rood dus ze reageert op de knoppen maar de ontvanger reageert niet.

Ik heb al twee afstandsbedieningen op vrij korte tijd kapot gehad, dus heb ik nu een ander origineel model gekocht omdat ik had gelezen op internet dat dit een verbeterde versie is dan die ik had, maar werkt dus niet.

Ik heb mijn kapotte afstandsbediening weer eventjes weer aan de praat gekregen maar voor hoelang, deze had juist hetzelfde probleem als het nieuwe model.

Het nieuwe model heb ik gekocht als originele afstandsbediening voor de xtrend ET9000/ET9200, dit is het model waar de gekleurde knoppen meer onderaan staan, de afstandsbediening die bij de ontvanger zat heb ik niet meer gekocht omdat ik dus er al twee kapot heb gehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Ik heb ook de indruk dat de afstandsbediening van de 9000 wat problematischer is dan die van de 9500. Mocht je toevallig in de buurt van Nijmegen wonen of komen kun je altijd eens langskomen om te zien of jouw AB het op mijn 9000 wel doet of ook niet. In het laatste geval lijkt het redelijk om bij de handelaar te reclameren, Wie weet maakte men een fabricagefout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik woon in belgie, dus langskomen kan niet, ik had al een mail verstuurt naar de verkoper maar nooit antwoordt gehad.Ik heb deze afstandsbediening besteld bij een online winkel in nederland waar alleen nederlandse klanten geen verzend/retour kosten hoeven te betalen boven een bepaald bedrag zo lees ik op hun website dit is dus elke keer 10€.

Ik ga nog eens proberen contact op te nemen met de verkoper.

Alvast vriendelijke bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan. Ik kan me voorstellen dat Nijmegen wat ver weg is, maar mocht je ooit in de buurt zijn stuur maar een PM. Je kunt zo'n AB natuurlijk via de post sturen maar daar heb je relatief weinig aan omdat je ook wilt weten of je ontvanger wellicht wel op mijn AB reageert. Mocht dat wel zo zijn en de mijne op de jouwe reageren dan zouden we een oplossing hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens een mail verstuurd naar de verkoper maar helaas geen antwoordt,dit is de tweede mail al, ik mag hier zeker de naam niet geven van de verkoper maar zoals ik lees in reviews  is deze toch vrij bekend in nederland en lees ik toch meestal goede reviews  wat ik ook lees is dat als je telefonisch contact opneemt er dikwijls een bezettoon is amper bereikbaar.

Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf, ik ga het hierbij laten want de afstandsbediening koste maar 25€ dus als ik deze retour stuur en weer terug enz kost het mij teveel.

Ik heb nog recht op mijn garantie maar ik laat het hierbij want ik voel dat dit niet in orde komt ik vertrouw ze niet meer.

Ik denk dat ik wel een negatieve review zal plaatsen.

Mijn(kapotte afstandsbediening ?) werkt nog ik had enkel de batterijen eruit gehaald en er terug in gezet, raar maar werkt weer, voor hoelang....

Toch vriendelijk bedankt voor uw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...