Ga naar inhoud


VuDuo 2 kan geen zenders meer vinden op de kabel.


maring

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraag over een onderwerp wat ik volgens mij hier al eerder voorbij heb zien komen maar die ik niet meer kan vinden en ben benieuwd of daar ook een oplossing voor was.

Ik heb een Vuduo2 ( OpenPli 4.0) die geen kabelscan meer doet. Dat heeft die altijd gedaan maar na een update waren en de zenders ineens verdwenen en de VuDuo2 geen zenders (kabelscan e.d.) meer vinden bij Ziggo. (freq 474.000 ID 05555)

Nu las ik dat als je terug zou gaan naar software OpenPli 4.0 van 17 april dat die het dan weer zou doen en dat bleek inderdaad juist te zijn. Na installatie van die software kon de VuDuo2 weer een kabelscan doen.

Ik ben benieuwd of hier inmiddels al een oplossing voor is anders zou je de VuDuo2 niet meer kunnen updaten. Ik kan de oplossing helaas nog niet vinden. Thanks voor het meedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mocht dit problemen blijven opleveren misschien een optie om VTI eens te proberen.

Ik gebruik hier VTI i.c.m. Kabel al 2 jaar en dat zonder enig probleem.

De installatie en bediening zijn nagenoeg identiek aan OpenPli.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bekend probleem 

Op het forum van betreffende image bouwer staat de oplossing in het engels talige gedeelte.

 

Wil de link wel rechtstreeks hier neer zetten mits een moderator daar toestemming voor geeft.

Oplossing gevonden trouwens dankzij een ander forumlid die hetzelfde probleem had.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...