Ga naar inhoud


Kan ik free to air zenders ontvangen op een tvv decoder zonder simkaart?


tijdreiziger

Aanbevolen berichten

Kan ik free to air zenders ontvangen op een tvv decoder zonder simkaart? Ik heb een geldige simkaart maar die speeld in huis, met een dubbele kop, nu had ik graag in de caravan naar free to air zenders gekeken, de antenne staat gericht op astra 1 , maar zonder kaart, daar die thuis binnen in de decoder zit, Als ik hem opzet zegt de decoder telkens  " Simkaart plaatsen," Hoe kan ik dat omzeilen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het beste kan je een FTA ontvanger kopen.

2e mogelijkheid is een 2e kaart aanschaffen.

 

Een TVV decoder is primair bedoeld om TVV programma's mee te bekijken.

Jou verlangen de ontvanger te gebruiken zonder kaart druist in tegen de bedoeling van de provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je die melding krijgt op welke zender sta je dan?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 4x DB800 prv  1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e mogelijkheid is een 2e kaart aanschaffen.

 

Dat mag wellicht ook een oud kaartje zijn, met vervallen abonnement, als ik het wel heb?

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vroeger werkte dat bij de oudere ontvangers, of dat nu nog werkt, uitproberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nog een kaartje om in die ontvanger te steken

en ook al eens een fastscan gedaan zodat de zenders terug aangepast zijn

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 4x DB800 prv  1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger werkte dat bij de oudere ontvangers, of dat nu nog werkt, uitproberen.

Heb het net geprobeerd met een oude, niet geactiveerde kaart, en dat werkt dus inderdaad prima op een Phillips ontvanger die ik ooit eens van tvv heh gekregen , bedankt voor de tip !!!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nog een kaartje om in die ontvanger te steken

en ook al eens een fastscan gedaan zodat de zenders terug aangepast zijn

Heb het net geprobeerd met een oude, niet geactiveerde kaart, en dat werkt dus inderdaad prima op een Phillips ontvanger die ik ooit eens van tvv heh gekregen , bedankt voor de tip !!!!  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...