Ga naar inhoud


Broadlink A1 e-Air Wireless Air Detector


Michel

Aanbevolen berichten

Michel, ik gebruik inderdaad geen smartphone en geen tablet. Niet uit "angst", maar meer omdat ik er geen voordeel in zie om het wel te gebruiken. En ook daarmee wil ik niemand kwatsen, het is mijn persoonlijke mening.

 

Dat we hier op het forum satelliet tv en radio als "hobby" en/of als reguliere manier om tv te kijken hebben, was me duidelijk... domotica is niet zonder meer een vanzelfsprekendheid. Maar het maakt mij niet uit wat iemand voor hobby heeft, of het nu sigarenbandjes verzamelen is , domotica of modelbouw boten of vliegtuigjes, of wat dan ook is...   als je er maar plezier aan beleeft, dan is het goed. 

 

Ik wil in ieder geval geen ruzie, of beter gezegd, op het forum is al genoeg haat en neid te vinden, en dat vind ik zelf jammer.  Het lijkt wel of er geen tolerantie meer is in Nederland.  Iedereen is gelijk volledig op stoom, en hakt maar in op de ander.

Niet persoonlijk bedoeld hoor, gewoon een algemene vaststelling...

 

Uiteraard sla ik topics over die me niet of minder interesseren...

Dit onderwerp las ik, omdat ik niet wist waarover het zou gaan... nieuwsgierigheid zeg maar...  en in mijn naiviteit stelde ik dus dat ik het weinig interessant vond...   maar goed, ik weet nu dat je zoiets niet echt mag zeggen.

 

laat ons maar weer on-topic gaan, en iets positiefs over het product schrijven.... :)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Beheerder

We zijn hier geen Gearbest support forum, maar als je daar al support hebt aangevraagd en dat op niets uitloopt, kan ik wel bemiddelen voor je. Eerst met support proberen, er kan altijd iets mis gaan met een zending. Graag een PM als je er echt niet met ze uit komt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Beste Michel.

 

Ik begrijp dat jij iets meer verstand hebt van home domotica dan ik. Ook ik heb  de broadlink A1 in gebruik en dat bevalt mij prima. Ik gebruik hem alleen voor het schakelen van het licht op basis van het buitenlicht. Nu valt mij op dat wanneer er 's avonds bewolking is het systeem gaat knipperen, het lijkt wel disco. Licht aan bij "low" en licht uit bij "medium" Er is geen hysterese ingebouwd. Nu zag ik jouw verhaal over het instellen van de broadlink. Kan dat zonder probleem, hoe kom je in het systeem, is het arduino gebaseerd. Ik wil graag een grotere hysterese inbouwen. Kan/wil jij me hiermee helpen.

 

groet,

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Stel je vraag even in het domotica forum en vertel dan ook even hoe je hem gebruikt, ofwel met welke software. Ik heb zelf alleen recente ervaring met de A1 in combinatie met Home Assistant.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...