Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Mooi die die testopstelling en precies wat ik had verwacht.
Maar wat ik niet begrijp is dat je die Inverto Black Ultra helemaal naar voren moet zetten. Ik ga er van uit dat het de single-uitvoering betreft. Die heeft een extreem lange hals van 68,5mm. Met een lnb-klem van 20mm breed kun je die lnb dus 48,5mm verplaatsen.
Hoe is het mogelijk dat je die helemaal naar voren moet zetten?
Dan deugt de positie van de lnb-klem toch niet.
Dit betekent dat een Inverto Black Premium waarvan de hals maar 28mm lang is en die dus maar 8mm te verplaatsen is, helemaal niet kunt gebruiken.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste commentaar

 

Op welke satelliet staat die automatische schotel uitgericht? Is dat op de Astra 23,5 of op de Eutelsat 9 oost?

Zo te zien heeft deze schotel een automatische skew. Hoe wordt de skew optimaal afgeregeld? Is dat op de coördinaten via ingebouwde gps of is dat via het beste signaal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vaste schotels zijn bekend en geven geen problemen.

Bij de automaat moest de lnb verder naar de schotel om astra 23  te kunnen tracken.

19 was er meteen.

In nederland konden we nauwelijks verschil meten in de lnb positie, maar in Portugal blijkt het dus het verschil te zijn tussen tracken of niks vinden.

We mogen er vanuit gaan dat dit bij andere merken misschien ook meespeelt waarom ze met een 80cm niet eens werken.

Natuurlijk zullen we aan de hand van de resultaten de arm van de automaat nog iets aanpassen hoewel we die standaard met een black ultra leveren.

Het is geen auto skew.

Het is de goedkoopste automaat van 65cm welke werkt op Astra 23  in Portugal en Spanje.

Wel zelf de skew instellen, maar dat gaat prima als je hem voor een dakluik monteerd.

Een gradenschaal zit op de lnb en op internet staan de skew waardes voor Astra 23 en een aparte lijst voor Joyne.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

@commentaar ik ben geen moderator maar jou uitlatingen wordt hoe langer hoe commerciëler wij veranderen wij leveren enz.

 

Daarom stop ik er ook mee,

ik heb alleen aan willen tonen wat technisch werkt en wat niet .

En dat er lokale fabrikanten zijn welke de klant spullen willen leveren met zo min mogelijk problemen, of dat nu voor Joyne of voor Canal digitaal is.

En dus gebaseerd op de praktijk en geen commerciele lulverhalen.

Dat is toch belangrijk voor de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei luisteraar:

@commentaar ik ben geen moderator maar jou uitlatingen wordt hoe langer hoe commerciëler wij veranderen wij leveren enz.

 

Als @commentaar adviezen doorgeeft, zie ik dat niet echt als commerciële aktiviteiten op het forum.

hij mag net zoals iedereen info en etc geven over tv aanbieders.

het ware een verschil, mocht hij een link plaatsen, waar hij als zelfstandige spulletjes aanbied.

iedereen is vrij, te geloven, wat hij schrijft.

van mij, mag hij doorgaan, tenzij de moderators, die het hier voor te zeggen hebben, vindt dat hij te ver gaat.

dat is mijn mening.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Eduard07:

Ik wou die klanten zelf zo graag eens horen over hun ervaringen met Joyne in zuid Europa.

Dacht je dat ik dat ook niet wou?

Maar we kunnen ze niet dwingen.

Komt misschien nog wel, voorlopig zal je mij en Sprietje moeten vertrouwen. Ik ben de enigste welke moeite doet. Het wordt mij van alle kanten afgeraden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattv4iedereen inderdaad er is geen commerciële link geplaatst het gaat om joyne die geen activiteit richting klant doet dat doet de detailhandel.

Mijn excuses voor mijn ondoordachte conclusie 

Tussen haakjes de detailhandel koopt bij een groothandel maar hier ga ik niet op in

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...