Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Straks kunnen de joyne modules bij de rest van de musea kast, als ze zo verder doen. Zo komt de kast propvol :P.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei commentaar:

Wat we niet hadden verwacht....zijn tegengekomen.

Kan ook zijn dat men geen tijd voor of behoefte heeft aan tv kijken.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei commentaar:

Joyne in Noord Portugal naar tevredenheid getest met 43-58-64-65 cm schotels.Komende week gaat John naar de Algarve.

Wat versta je onder "naar tevredenheid"?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden zei Eduard07:

Wat versta je onder "naar tevredenheid"?

Dat het goed werkt, goed te vinden, en zonder blokken beeld blijft geven onder normale omstandigheden.

Je mag van een 43cm natuurlijk geen hoge regenreserve verwachten.

Dat heeft dan en Triax 64 en B&R 65 dan natuurlijk weer wel.

We weten dat de 43cm in Zuid Spanje werkt, maar ik wil dat ook getest hebben in de Algarve.

De 65cm doet het goed op Astra 23 in de Algarve , dus ik verwacht dat ook voor 9 Oost, maar het is prettig als je dat ook met overtuiging kan zeggen omdat het getest is.

Ook de 65cm automaat komt dan aan de beurt omdat de schotel het wel doet, maar dat de stuur electronica ook 23 tussen 19 en 26 uit moet kunnen halen.

Als dat goed werkt is er een zeer prijsgunstig automatisch systeem voor Joyne, Astra 19-23 en 28.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diverse nieuwe zenders beschikbaar op Joyne .

Even opnieuw inscannen.

Voor rebox is er nieuwe software beschikbaar voor de 2220 : 3.02.64.20170124.

Voor de 4220 3-02-88_Joyne.

Daar staat extra menu regel provider. Kies Joyne en hij laad alles automatisch in.

kies bij alle rebox de blauwe toets en zet dan lokale kanalen uit.

Dan staan allevJoyne kanalen in volgorde. 

Bij lokale kanalen aan staat de CD fastscan goed.

De software staat op de website

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
31 minuten geleden zei Jürgen:

Joyne is toch op bijna alle boxen te ontvangen dus waarom zo expliciet reclame voor Rebox?

Wanneer ik mij niet vergis is de 2220 software toegespitst op Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, de Bente is speciaal gemaakt voor Joyne, en er komt een fastscan voor meer merken ontvangers.

En een heleboel andere ontvangers  doen het ook.

Maar een rebox 2220 met de verkeerde software niet. Vandaar dat zij toen meteen een  aanpassing gedaan hebben, en nu met een eigen fastscan, en ik dat vermeld heb om gebruikers te waarschuwen. Prima toch?

is toch de bedoeling hier? 

Maar ik zal ook wel weer aandelen bij Rebox hebben ;).

Moeten we dan maar gaan regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@commentaar je bent zo pro joyne dat objectief commentaar niet te vinden is.

Ik ben ben anti joyne geworden na beloften wat joyne gaat doen en niet nakomt mijn opmerkingen zullen ook wel niet objectief zijn. 

Ontvangs van signaal is goed nadeel slecht beeld kwaliteit ci beperkingen maximaal 2 kanalen terwijl een 4 kanalen versie bestaat 

aangepast door luisteraar
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bereik je met dit forum maar een klein deel van de mogelijke Joyne klanten maar ik verbaas mij toch wel dat er zich hier nauwelijks gebruikers van Joyne abonnementen melden die hun ontvangst ervaringen willen delen.

Ook op het ‘andere’ forum is er nauwelijks iets over te vinden.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...