Ga naar inhoud


Probleem met het terugzetten TM Backup


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat ik na de laatste update wat problemen ondervond met het synchroniseren van data naar Google Drive wilde ik vandaag de meest recente TM backup terugzetten maar daar ondervind ik nu problemen mee.

Zo halverwege breekt de backup af met de melding, zie bijlage.

Dit gebeurd ook met een 2e op de backup schijf aanwezige backup, dus ik kan geen van beiden meer terugzetten.

 

Ik weet niet of dit aan de SSD schijf ligt waar de TM backup is opgeslagen.

Het is een nieuwe SAMSUNG 850 EVO 250 GB welke in een externe behuizing met USB 3.0 is opgeslagen.

Deze behuizing heeft het feitelijk met een SATA 512 Gb HDD altijd goed gedaan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

 

E526CF5D-3D2E-4656-8B4E-9CFB42532A10.thumb.jpeg.8ea1aa97db7d8fdebed145e9208cdb0f.jpeg

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Regel 2 lijkt me. Kan het zijn dat je nu draait om de Beta van High Siera en dat de backups gemaakt zijn vanaf Siera?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag maar nee, de backup is recent en gemaakt na de upgrade naar High Sierra, beide backup’s trouwens.

 

Ik heb nu inderdaad de installatie van High Sierra opnieuw uitgevoerd en via de Migratie assistent een oudere TM backup van de vorige MacBook vanaf een gewone 500 Gb HDD teruggezet en dat gaat goed.

Hierna probeer ik hetzelfde nogmaals maar dan vanaf de SSD Drive want het lijkt nu toch aan de SSD Drive te liggen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals geprobeerd om op de reguliere wijze de bachup terug te zetten maar weer met de dezelfde foutmelding.

Hierna via de Migratie Assistent opnieuw geprobeerd en dat lukte uiteindelijk wel.

 

Dus de SSD Drive zal het wel goed doen en de backup is teruggezet en dat is de hoofdzaak.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...