Ga naar inhoud


OSCAM installeren op Amiko A4 combo en cable/T2


nminten

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Amiko A4 combo en een A4 cable/T2. Hier wil ik OSCAM installeren. Heb reeds een provider. Kan mij iemand helpen? Ik vind vanalles (oa filmpjes op youtube )op internet hierover, maar het werkt niet. Dat heb ik reeds geprobeerd. Alle beelden zijn gescrambled krijg ik als melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Werkt je provider wel met oscam?

Welke kaart wil je gebruiken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OscamA4_11381 Installeren met File List in App menu.
Nadat de app succesvol geïnstalleerd is, even openen met de rode toets op de ab en hierna weer sluiten, nu is Oscam gestart.

Om Oscam te configureren ga je met je webbrowser naar het ip-adres van de A4, poortnummer is 8888 (192.168.178.10:8888) als voorbeeld.

Nu kun Oscam naar gelang aanpassen.

 

Suc6!

_ScamA4.11381

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 28-9-2017 om 17:48 zei nminten:

bedankt allemaal. Inmiddels heb ik OSCSM van sat-support.tv gedownload. Die werkt ook. Echter wat Ghanssie schrijft kan ik niet vinden op mijn Amiko A4 via de file list app. Misschien doe ik iets verkeert?

Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had de apk niet bijgevoegd. Hierbij de apk!

OScamA4.apk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...