Ga naar inhoud


'beginnersvraag' installeren draaibare schotel


zanco48

Aanbevolen berichten


Op 12-8-2022 om 16:29, zanco48 zei:

Alleen op een gegeven moment geen signaal meer, terwijl bekabeling en dergelijke goed vastzitten. Wel bleek een rood ledje op de motor te branden wat volgens de instructie 'überstrom Limit erreicht' inhoudt. Een hardware reset leverde niks op en de motor staan flink oost en wil nog wel oost maar niet terug naar west. Leverancier gebeld die zoiets nog nooit gehoord heeft en probleem gaat doorgeven aan fabrikant. 

 

Dus vanavond wanneer het afgekoeld is of morgenochtend nog proberen, hopelijk reageert hij dan in elk geval weer...en mocht iemand een tip hebben houd ik me aanbevolen

Hoi Jos, is dit probleem al opgelost? Anders kom ik voor niks langs. Je hebt hier ook niks over gezegd in alle emails naar mij

aangepast door theboyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 18-8-2022 om 02:50, theboyk zei:

Hoi Jos, is dit probleem al opgelost? Anders kom ik voor niks langs. Je hebt hier ook niks over gezegd in alle emails naar mij

Sorry voor later reactie, had melding niet opgemerkt... is een vaag probleem, nu werken ze in basis wel maar beide motoren reageren af en toe niet op aansturing (smartdvb, progdvb en dvbdream). Net dus leverancier nogmaals mail gestuurd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...