Ga naar inhoud


Interactief in nederland


Rooman

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zit met een probleem.  Enkele maanden geleden heb ik de nieuwe M7 interactieve recorder gekocht bestemd voor tv Vlaanderen maar aangezien ik woonachtig ben in Nederland krijg ik het dus niet klaar om mijn decoder aan te sluiten op het modem.  Volgens mij heeft het dus te maken met het feit dat het toestel aangekocht in België en daar geabonneerd ben, niet compatibel is met een Nederlandse provider(Telfort).  Hoe kan ik interactief tv kijken in Nederland?  Ik ben een leek in dit soort zaken en zou toch zo blij zijn als dit is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zal geo blocking op zitten.

Dus alleen met een internet aansluiting die in België geregistreerd is zal die optie volledig werken.

Alternatief kan je via een vpn je ontvanger doen geloven dat je aansluiting zich in België bevindt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In je internet browser VPN intikken en daarna de onderwerpen en aanbiedingen doorlezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal om te beginnen een netwerk kabel moeten aansluiten tussen je decoder en internet router.