Ga naar inhoud


Binnenkort bij Telenet met gepersonaliseerde reclame


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toegegeven één minuutje is nog acceptabel.

 

De voorbije week in de Inspecteur op Radio 2 gehoord dat het systeem een "heel technisch huzarenstukje" is. Voorlopig enkel de Cloudcorders die het gaan doen. Lijkt me idd toch moeilijker bij de overige decoders die nog een HDD aan boord hebben.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Toegegeven één minuutje is nog acceptabel.

 

Vind ik ook.  Bij het begin van de reclame leg je de vinger aan de pols , tel je pulsslagen en op het einde van de reclame ken je je polsslag. Dan weet hoe het gesteld is met jou.

Handig toch...😄

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, RaveMaus zei:

Toegegeven één minuutje is nog acceptabel.

 

 

 

Wel op voorwaarde dat het bij één minuutje blijft... Ik ken Telenet, ze proberen met een vinger, gauw wordt het een hand tot het een arm wordt...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RaveMaus zei:

Wel op voorwaarde dat het bij één minuutje blijft... Ik ken Telenet, ze proberen met een vinger, gauw wordt het een hand tot het een arm wordt...

Ik vrees ook dat die 1 minuten maar het begin is, maar het is niet aan Telenet te verwijten, al die providers gaan dat doen, op vraag van de zenders.

Mocht één provider dat doen en de rest niet, dan zou hen dat veel klanten kosten. 

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...