Ga naar inhoud


Binnenkort bij Telenet met gepersonaliseerde reclame


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

speel ik de opname op TV of via TV box af, dan mag ik niet doorspoelen.

speel ik dezelfde opname af op de pC met App, dan kan ik gewoon lekker doorspoelen en zie zelfs de reclameblokken als markering.

maar dat geld hier voor Ziggo tot dato heden

 

er is ook een verschil in, opname is al klaar

en opname is herbeginnen van af start terwijl er wel nog in de cloud wordt opgenomen

 

 als dat anders wordt vliegt die provider er onherroepelijk uit en neem ik een 5G provider

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels dat filmpje eens bekeken. Ik schrok van de "pest" mogelijkheden die CI+ biedt.

Sinds wij op de zaak met Loewe bezig zijn, hebben we wel meer klanten die middels hun interne HDD en Telenet CI+ kaart opnames maken. Moederbord swap en byebye opnames van versleutelde zenders.

Erg netjes van de softwaremakers van onze geliefde Enigma 2 boxen dat die restricties daar niet schijnen te werken. Lijkt me dan ook dat het verboden spoelen het dan niet doet... 🤔

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, RaveMaus zei:

Ik heb inmiddels dat filmpje eens bekeken. Ik schrok van de "pest" mogelijkheden die CI+ biedt.

Sinds wij op de zaak met Loewe bezig zijn, hebben we wel meer klanten die middels hun interne HDD en Telenet CI+ kaart opnames maken. Moederbord swap en byebye opnames van versleutelde zenders.

Erg netjes van de softwaremakers van onze geliefde Enigma 2 boxen dat die restricties daar niet schijnen te werken. Lijkt me dan ook dat het verboden spoelen het dan niet doet... 🤔

Ik hoop dat die het dan ook blijven doen, maar gerust ben ik daar niet in.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heeft er iemand een idee wanneer men de verplichte reclameblok gaat inschakelen bij Telenet?

Hoorde in de zomer spreken over september, maar verder weinig concreets meer gehoord.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er si sprake van eind september op hun laatste tv boxen, die waar je kan tegen praten, en later de oudere.

benieuwd wat er zal gebeuren met die oudere, mocht die netwerkkabel er niet inzitten.

in die nieuwe wordt er in de cloud opgenomen, en is het gemakkelijk om in het begin reclame te tonen.

bij een hdd opname, is dat waarschijnlijk al moeilijker.

Ik ben er ook bang voor, dat vroeg of laat, de ci+ het niet meer (al of niet tijdelijk) zal doen op onze hobby boxen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we eind september dus in de gaten houden.

Ik dacht precies hetzelfde dat het met de oudere digicorders toch te omzeilen moest zijn door die ethernet uit te trekken...

 

Waarom zou je denken dat CI+ het in de toekomst niet meer zal doen? Zolang de kaart kan gekoppeld worden met de software lukt dat toch. Of je nu koppelt met de software in de tv of met die box, wat is het verschil? 

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Moderator

Voor mij zou daarmee een grens bereikt zijn, wanneer je verplicht wordt die reclame weer te geven en je niet kunt wegzappen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...