Ga naar inhoud


Binnenkort bij Telenet met gepersonaliseerde reclame


astro iris

Aanbevolen berichten

Ik ken nogal wat mensen die Telenet flink zat zijn hoor, dat vastgeroest zijn is nu snel aan het veranderen, en overstappen zal nog veel makkelijker worden volgend jaar als de nieuwe regelgeving in voege gaat treden.

 

Voor mij is TN de grootse ramp die we op media gebied ooit gekregen hebben, en ooit zal het ze zuur opbreken, dat ze nu flinke bochten aan het maken zijn bewijst hoe ze voorheen lak hadden aan hun klanten, monopoly is verleden tijd en daar kunnen zij slecht aan wennen, wij daarentegen.

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wel nog steeds verplichting om een gsm abbo te hebben bij orange om tv te kunnen kijken, dat schrikt sommige af, en het zou goedkoper kunnen zonder dat gsm abbo ook.

mensen zitten toch vastgeroest aan hun provider en hebben geen zin om te veranderen telkens er iets beter of goedkoper komt.

de rompslomp van veranderen houd hen tegen, hoor dit in mijn omgeving genoeg.

en dan betalen ze graag iets meer telkens.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Tripleboy:

Ik ken nogal wat mensen die Telenet flink zat zijn hoor, dat vastgeroest zijn is nu snel aan het veranderen, en overstappen zal nog veel makkelijker worden volgend jaar als de nieuwe regelgeving in voege gaat treden.

 

Voor mij is TN de grootse ramp die we op media gebied ooit gekregen hebben, en ooit zal het ze zuur opbreken, dat ze nu flinke bochten aan het maken zijn bewijst hoe ze voorheen lak hadden aan hun klanten, monopoly is verleden tijd en daar kunnen zij slecht aan wennen, wij daarentegen.

 

ben telenet klant voor internet en had deze week probleem omdat werkmannen tijdens het werken mijn kabel hadden geraakt en dan in die kast waar de kabel binnenkomt zijn beginnen prutsen zodanig dat ik zonder internet en signaal zat, direct gebeld naar telenet en de technische dienst gesproken, en dag erna in de namiddag stonden ze hier al en was het na half uurtje opgelost en moet de 85 euro kosten niet betalen voor de werken.

vind dat dit toch ook eens vernoemd mag worden dat je wel service krijgt voor je geld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet blijft tv-klanten verliezen

 

Voor het derde kwartaal op rij verliest Telenet tv-klanten. Op 9 maanden tijd hebben 51.500 tv-abonnees het bedrijf vaarwel gezegd. Tegelijk verliest Telenet zijn contract met Studio 100, waardoor de kinderprogramma's van het productiehuis vanaf volgend jaar niet meer in de Telenetcatalogus zitten.  

 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/26/telenet-blijft-tv-klanten-verliezen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei digitaal kijker:

ben telenet klant voor internet en had deze week probleem omdat werkmannen tijdens het werken mijn kabel hadden geraakt en dan in die kast waar de kabel binnenkomt zijn beginnen prutsen zodanig dat ik zonder internet en signaal zat, direct gebeld naar telenet en de technische dienst gesproken, en dag erna in de namiddag stonden ze hier al en was het na half uurtje opgelost en moet de 85 euro kosten niet betalen voor de werken.

vind dat dit toch ook eens vernoemd mag worden dat je wel service krijgt voor je geld.

Dat is toch een verplichting die ze hebben, en gezien je toch al teveel betaald en u de veroorzaker niet was van het probleem zou wel heel vreemd over komen als je diende te betalen.

Die herstellingen gebeuren door onderaannemers, en daar moet je geluk mee hebben, want er zitten ook prutsers bij.

 

Kortom ze hebben een verplichting nagekomen, en deze binnen de wettelijke termijn verzorgd, niets bijzonders aan dus.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een vlotte overschakeling te kunnen maken, zou er een universele dvb-c/s/t en ip setop box moeten komen of tv, en iedere aanbieder in Vlaanderen, verplichten een ci aan te bieden.

Als mensen enkel een andere ci nodig hebben, zou de overstap misschien sneller verlopen. Natuurlijk moet er nog altijd interventie zijn van een technieker.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Om een vlotte overschakeling te kunnen maken, zou er een universele dvb-c/s/t en ip setop box moeten komen of tv, en iedere aanbieder in Vlaanderen, verplichten een ci aan te bieden.

Als mensen enkel een andere ci nodig hebben, zou de overstap misschien sneller verlopen. Natuurlijk moet er nog altijd interventie zijn van een technieker.

 

dit zal er nooit komen een algemene ontvanger waarbij elke provider dan enkel iets moet toevoegen zodat je kan kijken en gemakkelijk kan overgaan naar een ander door de verschillende gebruikte epg software en andere software voor on demand dingen.

een CI module bied buiten orange en proximus/scarlet elke aanbieder aan in Vlaanderen.

denk dat je droom nog lang kan duren in belgie waar elke provider liever zijn eigen diensten aanbieden en controle over hebben.

2 uur geleden zei Tripleboy:

Dat is toch een verplichting die ze hebben, en gezien je toch al teveel betaald en u de veroorzaker niet was van het probleem zou wel heel vreemd over komen als je diende te betalen.

Die herstellingen gebeuren door onderaannemers, en daar moet je geluk mee hebben, want er zitten ook prutsers bij.

 

Kortom ze hebben een verplichting nagekomen, en deze binnen de wettelijke termijn verzorgd, niets bijzonders aan dus.

 

 

 

er mag toch nog iets positief gemeld worden naast alle negatieve dingen, er word veel geklaagd over telenet en andere providers en als men iets positief meld dan word dat als normaal bestempeld.

voor hetzelfde geld zegt die installateur dat het op mijn kosten is want die werkmannen heeft die niet gezien en moet hij afgaan op mijn woord.

en werken door een installateur rekenen ze altijd 85 euro aan, ook al is het niet uw schuld, dit ook al meermaals gelezen op fora van telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een modem only gebruikt voor internet, zijn hun internet en vaste telefoondiensten te doen.

Echter van de tv, ben ik niet zo tevreden. Maar dankzij hun ci+ module, zijn er momenteel leuke alternatieven, die hun tv aanbod voor het moment aantrekkelijk maakt.

Ik lees veel klachten over hun gsm bereik van mensen die overgeschakeld zijn op hun netwerk. Maar daar komt gehoor op, wie slecht gsm bereik heeft thuis, plaats men een femtocell.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Als je een modem only gebruikt voor internet, zijn hun internet en vaste telefoondiensten te doen.

Echter van de tv, ben ik niet zo tevreden. Maar dankzij hun ci+ module, zijn er momenteel leuke alternatieven, die hun tv aanbod voor het moment aantrekkelijk maakt.

Ik lees veel klachten over hun gsm bereik van mensen die overgeschakeld zijn op hun netwerk. Maar daar komt gehoor op, wie slecht gsm bereik heeft thuis, plaats men een femtocell.

Dat is door het base netwerk dat niet sterk genoeg is, met het orange netwerk hadden ze overal goeie ontvangst, nu met base is dat de helft minder maar daar word aan gewerkt.

heb het gelukkig niet,enkel internet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Vanaf september is het van dat...

 

Klanten van Telenet zullen binnenkort een minuut niet-doorspoelbare reclame moeten uitzitten, voor ze hun opgenomen tv-programma’s kunnen bekijken. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op een verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame helemaal overslaan binnenkort onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers.

 

lees Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk voor Telen... - Het Nieuwsblad

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Via satelliet kan je gewoonweg blijven reclame doorspoelen zoals bij Canal Digitaal en Tv Vlaanderen. Daar heeft de vlaamse "telenet" niets aan te zeggen! 

Schermafbeelding 2021-04-16 om 17.07.44.png

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Om eens ff door te gaan op dat niet kunnen doorspoelen... 

Ik heb begrepen dat men voor de start van een opgenomen programma een minuut niet doorspoelbare reclame gaat krijgen. De reclameblokken IN de uitzendingen nog wel. 

Het staat natuurlijk in de sterren geschreven dat men dat laatste ook nog gaat aanpakken.

 

Ik heb het gevoel dat gebruikers van de Telenet Cloudcorder (aka TV-Box) het vooral zitten gaan hebben.

 

Met mijn CI+ kaartjes en zeker die in de VU+ zitten heb ik wat meer vrijheid. 

Heeft iemand al eens vernomen hoe het daarmee zit? Lijkt me niet haalbaar om een niet-interactieve CI+ setup verplichte reclame te laten pushen...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...