Ga naar inhoud


Sab Triple HD Media Player problemen


naxos

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een jaar een Sab unix triple HD, maar die heeft nog nooit een volledige film opgenomen. Ofwel loopt hij vast ( de media speler ), ofwel geen klank ofwel is de film slechts de helft van de lengte die hij uitgezonden is. Ik heb reeds alles geprobeerd, ander image geinstalleerd, firmware upgedated, resets naar default etc, maar hij blijft haperen. Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn ? De opgenomen filmen spelen wel allen op een externe media player en/of op mijn PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hoe is je harddisk geformateerd?

Heb je geen probleem met de gemonteerde harddisk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ceesv:

Hoe is je harddisk geformateerd?

Heb je geen probleem met de gemonteerde harddisk?

 

Hallo, ik heb ze reeds enige malen geformateerd, NFTS. Ik zou natuurlijk de 3 formaten kunnen uitproberen, elke dag een andere en een film opnemen...  Of is er een bepaalde standaard die ik moet nemen ?

En er is geen harddisk in gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen harddisc?

Wat is dan je opname medium?

 

Jr zal de film ergens moeten opslaan. Ik hoop niet dat je dat op je flash geheugen doet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe is die aangesloten USB? 2.0 of 3.0?

De schijf is in orde?

Hoe groot is de schrijfsnelheid?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ceesv:

Hoe is die aangesloten USB? 2.0 of 3.0?

De schijf is in orde?

Hoe groot is de schrijfsnelheid?

 

USB 2.0, schrijfsnelheid was bij test 160 Mbit/sec, en de HD is ok, ik kan hem op mijn Fantec media player aansluiten en daar alle opnames bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...