Ga naar inhoud


windows 10 fall creators update


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Gelukkig nu één computer met de nieuwste update er in zonder foutmeldingen.

De folder SoftwareDistribution onder windows verwijdert en de folder catroot2 onder windows system32 weggehaald waarna de update gewillig zijn werk heeft gedaan.

Ook mijn netwerk is gevonden, dingn die dus al aan stonden zoal de Antec Synology Diskstation en Buffalo Nas.

werkt-comp-2.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oude rommel na de eerste restart weggezodemitert en geen probleem, ook even registery met ccleaner daarna laten schoonvegen daarna weer restart en lekker snel.

 

Nu de HP650G1 aan de update gezet.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

 

Citaat

regcleanen met CCleaner ?!?!

Archhhhh, dit doet mij huiveren.

 

Waarom vindt nu iedereen CCleaner slecht.

 

Het programma heeft al vele jaren gedaan wat het moest doen, zonder veel problemen.

Eén keertje gaat het mis door software die zich in CCleaner heeft gevestigd zonder weten van de makers en plots is het prul.

 

Updates van Windows gaan ook al eens mis, net zoals de meeste anti virus programma's al eens de mist in gaan.

 

Moeten we dan alle programma's die je willen beschermen of je computer willen opkuisen niet meer gebruiken?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

vandaag ook de update geïnstalleerd en heb wel wat raars tegen gekomen.

 

Als windows verkenner open staat en je wil een tweede verkenner venster openen klikte ik vroeger op het Windows teken en koos voor verkenner en er ging een tweede venster open.

Dat lukt nu niet meer, hoewel de keuze nog wel voorzien is.

 

Wil ik een tweede venster moet ik rechts klikken op het mapje naast start en verkenner kiezen.

 

is dit bij jullie ook het geval?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei jeevanhoof:

Hoi,

 

vandaag ook de update geïnstalleerd en heb wel wat raars tegen gekomen.

 

Als windows verkenner open staat en je wil een tweede verkenner venster openen klikte ik vroeger op het Windows teken en koos voor verkenner en er ging een tweede venster open.

Dat lukt nu niet meer, hoewel de keuze nog wel voorzien is.

 

Wil ik een tweede venster moet ik rechts klikken op het mapje naast start en verkenner kiezen.

 

is dit bij jullie ook het geval?

 

mvg

Nee, ik druk op de upper/hoofdletter toets (die net boven de ctrl toets) en klik dan ook nog eens op het verkenner ikoontje.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wheee na de update helaas weer,zwarte balken rond mijn windows scherm.

heb een iiyama prolite e2773HDS.

heb in het verleden,na instal win 10,in het register aanpassingen gedaan.

volgens mij iets met "standaard 50 hertz" en 80.

weet niet meer waar ik het moet aanpassen.

moest toen binare alles naar nul zetten in 2  mapjes.

kan het niet meer vinden op google.

help help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vanmiddag tijdens het eten ineens een spontane halve reboot, alles ging opnieuw starten behalve Chrome? En sommige applicaties gingen eruit en moest ik naderhand weer opstarten en ik kreeg weer dat windows van Windows security center voor mijn neus. Ik hoop dat het Windows security window niet bij elke reboot tevoorschijn komt want dat is irritant. 100% disk lijkt me nu opgelost al weet ik dat nog niet zeker. Nu rest me de uninstall van al mijn AMD drivers want die van Windows geven een conflict(your hardware setttings has been changed) bij elke herstart. De drivers van AMD zelf werken wel goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Penthe:

Hier vanmiddag tijdens het eten ineens een spontane halve reboot, alles ging opnieuw starten behalve Chrome? En sommige applicaties gingen eruit en moest ik naderhand weer opstarten en ik kreeg weer dat windows van Windows security center voor mijn neus. Ik hoop dat het Windows security window niet bij elke reboot tevoorschijn komt want dat is irritant. 100% disk lijkt me nu opgelost al weet ik dat nog niet zeker. Nu rest me de uninstall van al mijn AMD drivers want die van Windows geven een conflict(your hardware setttings has been changed) bij elke herstart. De drivers van AMD zelf werken wel goed.

 

 

Ik kreeg ook de Defender user-interface geöpend voor mijn neus bij elke boot of inloggen.

Dit gebeurde enkel op mijn 32 bits machines, niet op mijn 64bits puters.

 

Anyway, de oplossing is :

Open de Taskmanager

Ga naar de tab Startup

Daar zie je 2 enabled dingen over Defender : icon en interface

Disable die met interface.

aangepast door Pluizebol
tikfouten

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso is het altijd beter om een herstart te doen na updates, ook als het niet wordt 'afgedwongen' en bij normaal gebruik zeker 1 x in de week als je gewend bent om een computer in slaapstand te zetten. (Laptop deksel dichtklappen)  

 

Met de huidige PC's voorzien van een SSD is de opstarttijd zo kort geworden dat het netjes uitzetten 's avonds nagenoeg geen vertraging oplevert. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...