Ga naar inhoud


windows 10 fall creators update


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je op DEZE pagina onder het kopje "Wil je Windows 10 op je pc installeren?" het hulpprogramma download en dat op je computer opstart geef je daarna aan dat je een iso wilt maken voor "deze pc of een andere installatie".

Daarna even op een DVD branden en je kunt de pc opstarten naar de DVD gaan en de setup aanklikken waarna het lekker doorloopt met de windows 10 Fall Creator Update.

 

ISO is niet zo groot.

 

Win-10-Fall-Creator-ISO.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, dan moet ik ff wachten, heb nog 8GB te downloaden voor 7 dagen...

Dan maar ff vannacht, zien ze ut nie.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, het is geen halszaak. Maar met 4G moet je wat rustiger aan doen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Penthe:

Bij mij is mijn Windows old map wel wat groter hoor, 24 GB om precies te zijn.

 

Zo snel mogelijk wissen die oude rommel maar je kan ook even wachten tot het vanzelf oplost staat HIER. En je hebt weer wat ruimte.

 

Gewoon dit even doen.......

----------------------------------------------------------------

Uw vorige versie van Windows verwijderen

Tien dagen na de upgrade naar Windows 10 wordt de vorige versie van Windows automatisch verwijderd van uw pc. Als u echter schijfruimte wilt vrijmaken en zeker weet dat uw bestanden en instellingen op de juiste locatie in Windows 10 staan, kunt u de vorige versie veilig zelf verwijderen. Houd er rekening mee dat de map Windows.old wordt verwijderd. Deze map bevat de bestanden die u de mogelijkheid bieden om terug te gaan naar de vorige versie van Windows. U kunt het verwijderen van uw vorige versie van Windows niet ongedaan maken.

    Typ in het zoekvak op de taakbalk instellingenen kies dit in de lijst met resultaten.

    Selecteer Systeem > Opslag > Deze pc en schuif omlaag in de lijst. Kies Tijdelijke bestanden.

    Onder Tijdelijke bestanden verwijderen schakelt u het selectievakje Vorige versie van Windows in; kies vervolgens Bestanden verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen die 10 dagen staat de backup nog wel op de zelfde plek op de NAS, dus geen probleem die loopt niet weg.

 

backupserver.png.c6b8ca392032d679d4f6afcd135406a5.png

 

----------------------------

Nas

Nas is een jongensnaam en betekent "Fiery". De naam stamt af van Ignatius.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2017 om 19:10 zei catw:

Als je op DEZE pagina onder het kopje "Wil je Windows 10 op je pc installeren?" het hulpprogramma download en dat op je computer opstart geef je daarna aan dat je een iso wilt maken voor "deze pc of een andere installatie".

Daarna even op een DVD branden en je kunt de pc opstarten naar de DVD gaan en de setup aanklikken waarna het lekker doorloopt met de windows 10 Fall Creator Update.

 

ISO is niet zo groot.

 

Win-10-Fall-Creator-ISO.png

 

Vannacht gedownload, 7,2 GB tbv USB.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 21:42 zei wiz:

als microsoft nu ook eens van je persoonlijke settings afblijft tijdens zo'n update dan komen we er wel.

Dat valt alweer tegen, de WANMiniport ellende is weer terug, de netwerk settings zijn nu heviger aangepast dan voorheen het geval was.

Nu aan het zoeken hoe ik er "gemakkelijk" van af kom en mijn netwerk weer redelijk terug krijg, van openbaar netwerk terug kunnen zetten naar prive netwerk.

Voor de update had ik bedrijfsnetwerk maar dat was nergens zo snel meer terug te vinden dus laat ik het eerst op prive staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...