Ga naar inhoud


Mag het geen geld meer kosten? Ouwe meuk,herhalingen en talloze kookprogramma's.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

via derden, en ikzelf bij mij ouders, hoor ik vaak als het over tv gaat, van weeral die oude film van de jaren stilletjes, ze hebben hem al tientallen keren getoond.

Ook van hoeveel keer gaan ze dit nog herhalen, ze hebben het al kweet niet hoeveel keer getoond.

Of van hoeveel varianten gaan ze nog tonen van dit of die kookprogramma, omdat dit blijkbaar het goedkoopst is om te maken.

Als ik dat zo hoor, vraag ik me af, of het allemaal geen geld meer mag kosten, en al de inkomsten naar de aandeelhouders moet gaan, en liefst zo weinig of indien mogelijk geen uitgaven.

Illegaal downloaden, valt niet goed te praten. Maar ze zijn wel verwonderd dat het gebeurt, maar wat wil je, als je voortdurend hetzelfde voor je kiezen krijgt, ouwe meuk, diverse herhalingen, en tientallen varianten van wedstrijden van kookprogramma's, van wie ze al op voorhand weten wie de winnaar wordt.

Op muziekzenders op tv, en op de radio, hoor je dagelijks dezelfde liedjes. Daar zijn investeringen blijkbaar ook uit den boze. Eigenlijk merkwaardig, dat nog een kat (mens eigenlijk) voor de buis (nu flatscreen) zit. Of gaat het hier enkel nog om "verstand op nul zetten", en wat het is, kan me geen r**^t schelen, als ik mijn verstand maar op nul kan zetten, al is het ouwe meuk van 30 jaar geleden, of iets wat ze al 20X getoond hebben :confused:??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een typisch sat4iedereen topic dat al net zo slaapverwekkend en oninteressant is als de herhalingen en programma's waar hij het over heeft.

Bij het lezen van dit topic heb ik mijn verstand ook op 0 moeten zetten.

  • Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt weekend dan komt verveling en ethanol niveau. 

Verstand van - 10 naar 0 is een vooruitgang, je snapt wel grapje van mij. 

Mijn tv avond is ingedeeld dadelijk leuke filmen van duitse makelij uit de jaren 2000 met een bitrate van 12mb :sick:

@sattv4iedereen hoe was het voeger tot 17:00 een testbeeld vanaf 21:30 weer testbeeld en 2 keer per week een film

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Een typisch sat4iedereen topic dat al net zo slaapverwekkend en oninteressant is als de herhalingen en programma's waar hij het over heeft.

Bij het lezen van dit topic heb ik mijn verstand ook op 0 moeten zetten.

Dat kon ik niet beter verwoorden

aangepast door wolverine
Schrijffout

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

Het wordt weekend dan komt verveling en ethanol niveau. 

Verstand van - 10 naar 0 is een vooruitgang, je snapt wel grapje van mij. 

Mijn tv avond is ingedeeld dadelijk leuke filmen van duitse makelij uit de jaren 2000 met een bitrate van 12mb :sick:

@sattv4iedereen hoe was het voeger tot 17:00 een testbeeld vanaf 21:30 weer testbeeld en 2 keer per week een film

Ik herinner me sneeuw op de toenmalige brt zenders iets na 23h00. Van ned 1 en 2 kan ik me niet herinneren. We zaten als kind al om 20h30 in bed, en hadden op de slaapkamer pas tv als ik 16 jaar was met binnen antenne. Aansluiten op de buiten antenne mocht niet. Pas kabel toen ik tussen 17 en 18 jaar was beneden. Kabel naar boven trekken mocht niet. Maar toen waren we trouwe kijker van de "tros" toen we kind waren. Want commerciële zenders zonden niet uit om te ontvangen via een hark. En toen was het hier normaal om in een landbouwer gezin, enkel een buiten hark te hebben. Aansluiten op de kabel koste toen 2500€, en mijn ouders hadden het er niet voor over om wat tv te zien. We moesten tevreden zijn met 9 zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Ik herinner me sneeuw op de toenmalige brt zenders iets na 23h00. Van ned 1 en 2 kan ik me niet herinneren. We zaten als kind al om 20h30 in bed, en hadden op de slaapkamer pas tv als ik 16 jaar was met binnen antenne. Aansluiten op de buiten antenne mocht niet. Pas kabel toen ik tussen 17 en 18 jaar was beneden. Kabel naar boven trekken mocht niet. Maar toen waren we trouwe kijker van de "tros" toen we kind waren. Want commerciële zenders zonden niet uit om te ontvangen via een hark. En toen was het hier normaal om in een landbouwer gezin, enkel een buiten hark te hebben. Aansluiten op de kabel koste toen 2500€, en mijn ouders hadden het er niet voor over om wat tv te zien. We moesten tevreden zijn met 9 zenders.

Aha. Daar is het dus misgegaan:grin:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misgegaan :confused:? Toen was er op die 9 zenders meer interessant te zien dan nu op honderden zenders. Dat is mijn mening natuurlijk. Vroeger was het tv voor de kijker, nu voor de reclame wereld, ceo's en aandeelhouders :(.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom uit een klein dorp in Limburg geen kabel niets wij keken nieuws en weerbericht (het manneke) van brt en toen werd direct omgeschakeld naar ard of zdf. 

Nl en B tv was nooit interessant net zo als nu niets veranderd. 

Ik weet nog invoering zomer wintertijd nl en b hadden zomertijd ingevoerd maar Duitsland nog niet resultaat we konden een uur langer kijken op duitse tv maar om 23 uur kwam toch het testbeeld in Duitsland. 

Nu heeft 'een een testbeeld van 13:30 tot 17:30  (wielrennen) 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Een typisch sat4iedereen topic dat al net zo slaapverwekkend en oninteressant is als de herhalingen en programma's waar hij het over heeft.

Bij het lezen van dit topic heb ik mijn verstand ook op 0 moeten zetten.

Jammer weer deze reactie

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Een typisch sat4iedereen topic dat al net zo slaapverwekkend en oninteressant is als de herhalingen en programma's waar hij het over heeft.

Bij het lezen van dit topic heb ik mijn verstand ook op 0 moeten zetten.

Nieuw of oud , ikzelf heb er ook genoeg van , soms kijk ik nog wat YouTube ,

soms Star Trek (Original) , heb ze inmiddels allemaal via sat opgenomen :)

Het nieuws (internet) , Familie via Stievie (VTM) , en de rest:

Je m'en fous/fiche :P

Heb nog een hoop films via satelliet opgenomen , maar kijk heel zelden !!

(opgenomen via ITV / BBC / Film 4 / MBC 2 & Max destijds)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei sattv4iedereen:

Misgegaan :confused:? Toen was er op die 9 zenders meer interessant te zien dan nu op honderden zenders. Dat is mijn mening natuurlijk. Vroeger was het tv voor de kijker, nu voor de reclame wereld, ceo's en aandeelhouders :(.

Dan heb je nog geluk gehad met maar liefs 9 zenders. Hier in Nijmegen moesten we het doen met 5 zenders. Ned 1, Ned 2, ARD, ZDF en WDR.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verd... 

Toch nog meer dan wij. In den beginne alleen de Nederlandse zenders met een hark op het dak. Later met CAI kwamen daar 2 Duitsers bij. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is nu precies de reden dat ik geen tv abonnement meer heb. afgelopen vakantie een weekje een bungalow gehuurd en even weer mogen "genieten" van de nederlandse tv, en toen wist ik ineens weer dat ik inderdaad gewoon helemaal niets mis. Programma's van een bedenkelijk niveau en veel te veel reclame tussendoor.

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎/‎10‎/‎2017 om 20:48 zei sattv4iedereen:

Aansluiten op de kabel koste toen 2500€, en mijn ouders hadden het er niet voor over om wat tv te zien. We moesten tevreden zijn met 9 zenders.

2500€ kabelonkosten ivm aansluiting ?? WTF ?? :crazy:

 

Thuis destijds , Ned 1 , Ned 2 , BRT , RTB , ARD , ZDF , WDR ,

in normale omstandigheden , later ook BRT 2 & RTBF 2 & Ned 3

Kabel TV , thuis , pas in de late 1989 , maar ik kon VTM al wel kijken ,

ik had een antenne staan ivm RTL (VHF K7) , echter ....

Ned 1 , analoog via de kabel kwam dus ook zeer sterk piepen !! 

Die antenne stond niet zo heel ver van de buren hun huis !! 

Het leuke was dat de kabel bij hun lekte , was duidelijk niet goed afgeschermd ,

en zodoende , echter terrestrisch VHF K4 Ned 1 & K8 RTB & K10 (BRT) ,

zonden terrestrisch uit op die frequentie uit , dus daar geen kabel zenders !!

's Avonds ging dat een pak beter dan overdag , wel altijd met wat sneeuw !!

Soms ook op K3 RTB Liège , ook K5 (Ned 1 Roermond) / Canal + FR ,

K6 (Ned 1 Smilde) , K2 (BRT Antwerpen) lag aan't weer natuurlijk !!

https://www.sat4all.com/forums/topic/128312-tropo-voorspeld-dvb-t-dx/?do=findComment&comment=738739 

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...