Ga naar inhoud


Settings for Enigma2 (DVB-C/T/S) Receivers 15-12-2017


Satje07

Aanbevolen berichten

Vanaf 2018 geen lijsten meer van mij; te druk en geen animo op een klein aantal gebruikers na die dit wel waardeerde.

suc6 Ed 

Enig2_Motor_02-Set_15_12_17.rar

Enig2_Motor_02-Set met Ziggo_15_12_17.rar

  • Bedankt 1

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Znx again, Ed.:)

 

Het is fantastisch wat je steeds maakt en deelt met anderen. Ze worden ook op andere forums geplaatst en daar ook veel gedownload. 

En verkijk je niet op hoeveel mensen van je lijsten genieten, ook al reageren hier net als elders niet zoveel mensen met een bedankje. Ik kan hier het aantal downloads niet zien maar heb uit de tijd dat ik zelf lijsten maakte de ervaring dat je van maar een paar procent een reactie krijgt.

 

 

aangepast door minplus
2 woorden vergeten

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval bedankt voor de vroegere lijsten.

Laat je niet misleiden: uw lijsten werden met zekerheid meer gebruikt en gewaardeerd dan hetgeen je kan terugvinden in de reacties.

Ik stel voor dat je voor uw "trouwe klanten" nog één of twee lijsten per jaar aanmaakt ...

En ik wens je, ook al is het hiervoor vrij vroeg, prettige feesten !!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer bedankt Ed! Als trouwe fan van je lijsten vind ik het jammer dat je ermee stopt. Ik heb een enorme waardering voor je moeite en tijd gehad om een mooie lijst te maken. Het is ook zoals frank54 hier schrijft, misschien kan je dat eens overwegen? Nogmaals bedankt voor al je lijsten en prettige feestdagen toegewenst.....en misschien tot...? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, dat je ermee stopt.

 

hopelijk wil je ze nog wel eens een nieuwe plaatsen, 1 keer in het kwartaal of half jaar.

Jou lijst blijft gewoon super..

 

thanks..

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Satje07:

Vanaf 2018 geen lijsten meer van mij; te druk en geen animo op een klein aantal gebruikers na die dit wel waardeerde.

suc6 Ed 

 

 

 

Beste Ed,

 

ik vind jou lijsten 1 van de beste maar ik zou het ook te veel werk vinden om elke week een lijst te publiceren, je pakt dit verkeerd aan!  Als je nu is gewoon 1x per maand of desnoods 1x per 2 maanden een lijst maakt.  Dan heb je 6 of 12 keer per jaar een lijstje en dat is toch zat.

 

Ik ga echt niet elke week een lijst verversen want dat is gewoon onzin.  Alleen bij een grote wijziging ga ik moeite doen.. of ik laat de box zoeken.. Gemiddeld zet ik er om de zoveel maanden een echt nieuwe lijst in en ik denk dat dit geldt voor de meeste van ons, dus de animo is er wel..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Ed voor het maken van deze super lijsten, en is ook heel veel werk, zal wel leuk zijn als je , daar wel tijd voor hebt om af en toe een lijst te maken.

Jammer , maar het zijn super lijsten, fijn weekend en mooie Kerstdagen , en een goed 2018.

 

dreka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...