Ga naar inhoud


Tuner Crash


zwartemerel

Aanbevolen berichten

Hallom

ik heb hier een ET9000 staan, met het probleem dat hij crasht wanneer de tuners worden aangeroepen.

 

via Menu-Instellingen-Zenders Zoeken, ga ik naar Tuner configuratie, hier dit scherm geeft geen tuners weer, en in de meeste gevallen crasht openpli, en herstart.

 

ik heb hem voorzien van OpenPLI 6.1 , geupdate via usb stick.

er zit niets op wat bewaard moet blijven, dus als ik wat moet testen, alles mag weg.

 

heeft iemand een idee hoe dat komt?

op de voeding stonden 4 elco`s bol, die heb ik al vervangen, het probleem is hier niet door verandert.

 

Henri

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden zei zwartemerel:

Hallom

ik heb hier een ET9000 staan, met het probleem dat hij crasht wanneer de tuners worden aangeroepen.

 

via Menu-Instellingen-Zenders Zoeken, ga ik naar Tuner configuratie, hier dit scherm geeft geen tuners weer, en in de meeste gevallen crasht openpli, en herstart.

 

ik heb hem voorzien van OpenPLI 6.1 , geupdate via usb stick.

er zit niets op wat bewaard moet blijven, dus als ik wat moet testen, alles mag weg.

 

heeft iemand een idee hoe dat komt?

op de voeding stonden 4 elco`s bol, die heb ik al vervangen, het probleem is hier niet door verandert.

 

Henri

 

misschien zou het beter zijn vooraleer te flashen naar pli6.1 om de commentaar te lezen nl op de 9000 geen 6 of 6.1 installeren maar de 4

misschien is dit de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu geflasht naar de OpenPLI 4

maar het blijft hetzelfde : We are sorry your STB encountered a software problem....

ik kan de rest niet lezen, om te testen heb ik er een 4 inch schermpje aan hangen, waarop ik die tekst net niet kan lezen.

komt zsm vervolg op.

 

nog even een aanvulling, dit probleem is "spontaan" ontstaan, ook voor het updaten was dit probleem er dus ook al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2018 om 21:54 zei alien911:

misschien zou het beter zijn vooraleer te flashen naar pli6.1 om de commentaar te lezen nl op de 9000 geen 6 of 6.1 installeren maar de 4

misschien is dit de oplossing ?

 

Ik gebruik al jaren zowel de 9000 als de 9500 en beide hebben nooit enig probleem gegeven met Open ATV 6.0 of 6.1. Ze kwamen met OpenPli en die werkte ook zonder fouten. Geen idee waarom iemand zou afraden om de beide Open ATV's te gebruiken. Misschien had de desbetreffende persoon pech en was er toevallig een nachtelijke update die een foutje bevatte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...