Ga naar inhoud


Windows 10 update


intruder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb Windows 10 versie 1607 op mijn PC (gekocht) nu wil hij updaten naar de nieuwste versie 1709 , maar dit lukt niet, op mijn andere laptop was de update geen probleem maar deze al diverse keren geprobeerd en dat lukt dus niet. Allebei ASUS laptop.

 

Hoe krijg ik dit voor elkaar ?

 

b.v.d. voor de info.

Intruder  

Win10_niet.png

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mogelijkheden te over waarom het fout gaat, varieert van het loskoppelen van aangesloten USB apparaten of het uitschakelen van de USB legacy mode, tot het uitschakelen van je anti-Virus software.

 

https://www.google.de/search?q=0)xC1900101+-+0x30017&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=7lxiWvqiIMbCXujJksgH

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 23-1-2018 om 13:13 zei DIGIWIEW:

of geen legale windows 10 kan ook nog geeft ook problemen

Windows is dus wel legaal....maar wat ik ook doe of probeer hij wil niet updaten naar versie 1709. Een schone installatie vanaf DVD en USB geprobeerd maar lukt ook niet.:mad:

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net hetzelfde probleem. update blijft steken op 82%. na wat gegoogel kwam ik er achter dat ik wereldwijd niet de enige ben wiens update op 82% blijft steken.

zowat alle "probleemoplossingen" uitgeprobeerd. het laatste wat ik las, was dat de oorzaak ligt bij het merk en type van mijn pc....en de helpdesk van het merk zou dit ontkennen.

(ik weet niet of het vernoemen van dit merk als reclame wordt aanzien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, het noemen van merken wordt niet als reclame gezien, maar het noemen van de winkel waar je hem koopt wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei DANYSAT:

ik heb net hetzelfde probleem. update blijft steken op 82%. na wat gegoogel kwam ik er achter dat ik wereldwijd niet de enige ben wiens update op 82% blijft steken.

zowat alle "probleemoplossingen" uitgeprobeerd. het laatste wat ik las, was dat de oorzaak ligt bij het merk en type van mijn pc....en de helpdesk van het merk zou dit ontkennen.

(ik weet niet of het vernoemen van dit merk als reclame wordt aanzien).

ACER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je oude versie nog functioneert zou ik het op deze manier proberen: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10startfresh

Gewoon het hulpprogramma volgen.

 

De c: schijf wordt overschreven je moet voor je begint persoonlijke bestanden eerst even backuppen.

Bij mij stond er op het einde van het proces een windows.old waar alles ook nog in stond, dus misschien is die backup dubbel.

 

Als het klaar is heb je echt een schone lei!

Op mijn HP was ik verlost van alle HP-bloatware. Je krijgt die van MS er wel bij, maar je kunt een hoop eenvoudig verwijderen.

Ik hou me voortaan bij MS update en heb HPsupport assistent niet meer geinstalleerd.

 

Ik had aanvankelijk nog wat onduidelijkheden over accounts, er zat ineens een Administrator bij waarvoor ik geen inlog had, of ik had helemaal geen account nodig.

Kwam uiteindelijk allemaal goed.

 

Wat ik niet wist over accounts: https://www.ghacks.net/2014/11/12/how-to-enable-the-hidden-windows-10-administrator-account/

Na een eerdere mislukking heb ik voor de zekerheid eerst even mijn lokale account op Microsoft account overgezet. Ik weet niet zeker of het nodig is, maar installatie ging toen beter.

aangepast door Zunigkyk
tikfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bovenstaand geprobeerd maar helaas lukt ook niet....als hij aan het installeren is blijft blijft hij na het opstarten hangen...:-(

niet.png

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...