Ga naar inhoud


Draad advies


MySat

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar vervangende draden voor een oude ontvanger. Nu heb ik verweerde rubberen draden met een massieve kern van 1mm en met isolatie circa 2mm buitendiameter voor hs-doeleinden.

Dit in diverse doffe matte donkere kleuren. De meeste Chinese sites hebben te moderne u1007 pvc draad met gevlochte kern...

 

Heeft iemand een adres waar ik dit zou kunnen vinden?

aangepast door MySat

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een radio boer is hier wat minder makkelijk te vinden :D.. Wel gewone met koeien of mais. Vandaar de vraag... met massieve kern lijkt dus verleden tijd ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Inmiddels een binnen. Geen massieve kern, maar klaar voor het volgende Project

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...