Ga naar inhoud


equivalent voor BUV61 transistor


trust

Aanbevolen berichten

equivalent voor BUV61 transistor

Ik ben op zoek naar 6 st BUV61 , heb ze snel nodig voor reparatie van een ATLET elektro stapelaar .

Is er e.v. een makkelijker te verkrijgen vervanger .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wow ! Daar zit vast iets courants bij .

ik ga op zoek , bedankt .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed ff een Google op BUV61 en ik kreeg niet het idee dat deze niet courant was. Ladingen aanbiedingen op Chinese webshops.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in China , maar of je die snel krijgt ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal toch al gauw 2 weken +. En vaak ook nog douanekosten als je pech hebt. Maar ja, dat is de keerzijde van de medaille. Dat weet je als je wat buiten de EU haalt. Bij electronica maak ik me altijd wat zorgen over de kwaliteit niet over de verkrijgbaarheid..

 

Ik bestel redelijk wat uit China (meestal goedkope smartphones) en de kwaliteit is dan redelijk.. In de trand van "zolang het werkt, werkt het acceptabel/goed". Gaat het stuk, nieuwe bestellen... Een Samsung kost €600 een vergelijkbare Chinees €85.. Kun je er een hoop van kopen... Dochterlief doet er meestal maar 6 mnd tot een jaar mee.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gezien de toepassing zou ik niet voor de laagste prijs gaan, maar voor een gerenomeerd merk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit onder de graainorm en kan het me niet veroorloven om iedere 6 mnd even €600 af te tikken voor een gerenommeerde Samsung (die ook net zo makkelijk stuk gaat en dús vervangen móet worden!)

Ter Info: dochterlief behoort tot de 3% van de smartphone gebruikers die eraan verslaafd is. Zonder phone wordt ze LETTERLIJK gek! Ze heeft ook een beperking waardoor ze gewoon niet beseft dat ze voorzichtig moet zijn met haar spullen. Ze heeft het zelfs gepresteerd om onze telefoon te pikken omdat haar beltegoed op was. Wat denk je dat ze zei?? Nou, dan moet je maar zorgen dat ik genoeg beltegoed heb!! Daar kun je het mee doen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...