Ga naar inhoud


smartcard blijft gecodeerd


philipo

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe ontvanger gekocht (via internet). Een Amiko HD8155.

De kaart van TV Vlaanderen wordt herkend door het toestel (in de instellingen onder conditional acces staat bij Card  IRDETO)

De kanalen van TV Vlaanderen blijven echter gecodeerd.

Wat kan ik hieraan doen?

 

In mijn andere ontvanger (M7 van TV vlaanderen) hzb ik geen probleem met deze kaart, dan zijn de kanalen zichtbaar.

 

Iemand een idee?

 

Philipo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hallo philippo, TVV gebruikt geen irdeto kaarten, maar SECA 3 kaarten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat komt doordat de softcam, de software die de kaart leest ontwikkeld is voor Irdeto kaarten.

Voor het decoderen van TVV zal je een Seca softcam moeten installeren.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mediaguard is ontwikkeld door seca.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Societé Europeéne de Carte d'Access (SECA) volgens mij had het franse Innovatronics daar ook een handje in. Maar is nu overgegaan naar Kudelski (Nagra) toch. Vandaar de Velsertunneled Nagra layer?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...