Ga naar inhoud


eindtijd licentie w 10 pro


Gast peterp

Aanbevolen berichten

heb van de week een 2e handse computer voor erbij gekocht,de verkoper vertelde mij dat er een tijdelijke licentie op zit, windows 10 pro, nu heb ik al zitten te zoeken maar waar kan ik er achter komen wanneer de tijdelijke licentie afloopt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Middels biosinstellingen kun je Windows 10 ook legaal krijgen. Desnoods via een telefoontje naar Microsoft.

Maar dit mag je niet verder vertellen. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat geen tijdelijke licentie, als er geen licentie op zit is hij 30 dagen te gebruiken daarna krijg je als het goed is actieverings venster waar je licentie key in moet vullen.

 

Je kunt wel trail resets uitvoeren maar hierzitten meestal backdoors trojans in liefst gewoon orginele licentie key gebruiken dan houdt je iig je windows schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt Windows rearmen daardoor verleng je de trail en daar komen geen trojans van want dit doe je met Windows zelf, als je daar toch een toolje voor gaat gebruiken loop je inderdaad het risico wat op te lopen wat je helemaal niet wilt. Je kunt Windows tot op een jaar rearmen en soms zelfs langer en daar is niets illegaals aan.

 

Dus erg op de hoogte ben je niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kmspico of microsoft toolkit en jou versie is zonder problemen geregistreerd..  En zelfs dat is niet nodig want je kunt bji MS gewoon windows 10 downloaden en dan krijg je een gratis digitale licentie en ja dat werkt nog steeds. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...