Ga naar inhoud


Dreambox en multiboot


nachtuil

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug heb ik al besloten een Dreambox DM920 aan te schaffen. Veel haast heb ik er nog niet mee, omdat het aantal UHD-zenders (FTA) nog beperkt is.

In een Duits tijdschrift adviseert de hoofdredacteur een multiboot te installeren op deze Dreambox, met uiteraard verschillende images. Het ene image staat blindscan toe, een ander HbbTV enz.

Is er iemand die multiboot geïnstalleerd heeft op dit type Dreambox? En zo ja, met welke images? Me dunkt dat er niet zo gek veel keuze is als het gaat om images waar Dreambox mee overweg kan en die ook nog eens met zekere regelmaat geüpdatet worden.

Ik vraag dit omdat installatie van een multiboot op mijn huidige Dreambox 7080 niet lukte.

Bij voorbaat dank voor een reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites


De handigste is Barry Allen (BA). Deze installeert in flash (uiteraard), daarnaast installeer je de images naar keuze. De DM920 heeft 2Gb flash waarvan 1 GB actief is. Voor de volle 2GB kun je Mr.Big installeren... Meer info op het Oozoon board.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...