Ga naar inhoud


Raven satelliet schotel 180cm


December10

Aanbevolen berichten


Als het dezelfde is:

channel-master-180.pdf

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van deze kant bedankt voor de reacties .  nu weet ik wat voor vrachtwagen ik moet huren . De Raven schotel komt naast een Prime Focus schotel te staan ook van 180 cm .

Ik ben wel benieuwd of een Prime Focus echt minder presteert dan een Offset schotel . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar en hoe heb je die kunnen vinden?
Ik kom ze nooit tegen op tweedehands-sites (binnen Nederland en Vlaanderen dan).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Waar en hoe heb je die kunnen vinden?
Ik kom ze nooit tegen op tweedehands-sites (binnen Nederland en Vlaanderen dan).

 

Jawel hoor , regelmatig de 2° hands site eens bezoeken. Voor het ogenblik zijn er drie interessante te koop , een 150 m , een 2,20 m en een 3 m . Allen in de streek van Belgisch Limburg. Zoek maar even bij "satellietschotels" .
Ik heb mijn CM 180 er gevonden verleden jaar ook via 2° hands op 50 km van mijn deur . Was van een Tunesiër die hem gebruikte voor ontvangst op 7,0°W en terug vertrok naar Tunesië.

Heb de schotel afgehaald met een camionette van een vriend die een zaak heeft in sanitair . Mocht deze gratis gebruiken op een zaterdag . De schotel van 180 cm kon er juist rechtstaand in. Je hebt er dus geen vrachtwagen voor nodig.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even een kleine tip: ik gebruik zelf een 180 cm Channel Master (die overigens duidelijk veel meer rendement geeft dat zijn 180 cm prime focus voorganger). Ik deed moeite om ook een Raven feedhorn te bemachtigen om die tezamen met een goede Invacom LNB in die schotel te hangen, maar alle moeite bleek vergeefs: een gewone Black Ultra LNBF geeft een beter rendement. Niet alleen qua signaaluitslag (de Invacom versterkt het signaal minder) maar ook en helaas waar het gaat om heel zwakke signalen, daar doen de Black Ultra's het beter (ik testte meerdere exemplaren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Crazy Sat:

Jawel hoor , regelmatig de 2° hands site eens bezoeken. Voor het ogenblik zijn er drie interessante te koop , een 150 m , een 2,20 m en een 3 m . Allen in de streek van Belgisch Limburg. Zoek maar even bij "satellietschotels" .

 

Nou dan kijk ik zeker precies op het verkeerde moment...

Had er een keer één gevonden (gratis!), had m'n interesse getoond maar er zou eerst iemand anders komen, als die niet kwam was-ie voor mij. En dag nadat die persoon geweest zou zijn maar eens geïnformeerd: Hij was inmiddels al in stukken gezaagd. 😡

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Had er een keer één gevonden (gratis!), had m'n interesse getoond maar er zou eerst iemand anders komen, als die niet kwam was-ie voor mij. En dag nadat die persoon geweest zou zijn maar eens geïnformeerd: Hij was inmiddels al in stukken gezaagd.

 

Is natuurlijk zonde ! Meestal weten die gasten niet was ze werkelijk staan hebben. Ik had de advertentie gezien op donderdag en direct afgesproken voor een mooie prijs om die de zaterdag te gaan ophalen. Ik was net op tijd want zijn valiezen stonden gepakt in de gang om de maandag erop te vertrekken. Weet niet waar de CM 180 anders ging beland zijn.

Bovendien Alex , gratis bestaat niet. In jouw geval zou ik toch een prijs afgesproken hebben , als was het maar 25 of 50 euro , hij had die schotel dan zeker niet in stukken gezaagd. 😏

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het had inderdaad zelfs niet gratis gehoeven, maar die kans kreeg ik al niet eens.

Hoe dan ook, ik zoek me weer suf en vind niks. Ja allemaal 60 cm gevalletjes...
Ben nog niet uitgezocht maar kan je me de advertenties mailen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze doorgestuurd via PM.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...