Ga naar inhoud


Raven satelliet schotel 180cm


December10

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Alex1970:

Het had inderdaad zelfs niet gratis gehoeven, maar die kans kreeg ik al niet eens.

Hoe dan ook, ik zoek me weer suf en vind niks. Ja allemaal 60 cm gevalletjes...
Ben nog niet uitgezocht maar kan je me de advertenties mailen?

soms moet je ver (Detmold Dld)

Sat Antenne Laminas 180 cm + Halterung ( nicht Original Halterung ) + Multifeedhalterung + zwei Inverto Black Ultra LNBs + drei diseqs Schalter 4-1 325 Euro

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Crazy sat  je heb helemaal gelijk 2 hands daar is wel eens wat te vinden . Het is een kwestie van elke dag kijken .  Op een bekende site in Nederland heb ik Gibertini 150 gekocht . Een prime Focus 180 gekocht en een Deltastar 120 en nu een Raven 180cm . Je moet er wel wat voor willen geven . Nu ik een vrachtwagen moet huren loop het al gauw op qua geld . Maar ja het is Hobby . Het mooiste is om de schotel te plaatsen en te verbeteren .  Sprietje hoeveel kans geef je me als ik de schotel zo ga vervoeren ?  het is een150 km wat ik moet rijden . T90 user ik hoop dat je gelijk heb dan ben ik gauw klaar en kost het minder .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als de schotel 185cm breed is, moet je auto ook ongeveer zo breed zijn van buitenzijde spiegel tot buitenzijde spiegel dacht ik zo.

Je moet dakdragers hebben en natuurlijk twee houten balken plaatsen van voor naar achter. Verder moeten er aan de schotel bevestigingsmogelijkheden zitten om de spanbanden er doorheen te halen. Dan pas kun je een schotel fatsoenlijk op het dak van je auto vervoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs heb ik een mercedes sprinter 211 bestelbus gehuurd om mijn laminas 180 mee te vervoeren.

Dat past gewoon prima, nog wat ruimte over.

je bent dan wel voor 1dagje huur al snel een kleine 100euro kwijt incl. de btw.(huur busje,verz. extra km's, diesel).

Mij was het dat wel waard want je hebt dan minder risico's (wind,schade op je auto, en het valt minder veel op voor 'iedereen').

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een trekhaak hebt, kan je ook een aanhangertje huren, dan ben je goedkoper uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...