Ga naar inhoud


Adresje voor plaatsing schotel nabij Antwerpen


Cajudos

Aanbevolen berichten

Hallo, ik hoop mijn schotel Visiosat Big Bisat zeer binnenkort te plaatsen maar moet bij mij 2 hoog zijn om op het platte dak te komen maar zit zonder ladder en iedereen die ik ken heeft er geen.  Woon zeer dicht nabij Antwerpen.   Kan iemand helpen tegen vergoeding natuurlijk ??

 

 

 

2018-05-16_220125.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Voor een broodjeswinkel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens de Arbo wet mag je geen ladders gebruiken boven de 7,5 meter.

de ladder dient ten minste 1 meter boven de dakrand uit te steken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor jezelf bezig bent, hoef je je niet aan de Arbo regels te houden.
Ik heb al rekening gehouden dat de ladder minimaal 120cm boven het dak uit steekt want 1 meter vind ik zelf te weinig.
De werkhoogte die ze bij een ladder opgeven is niet de hoogte waar de ladder tegen de muur staat maar hoger omdat je met je armen een stuk boven de ladder uit kunt komen.
Reformladders zijn te koop en te huur tot 3x22 sporten waarbij de werkhoogte 14,25 meter is.

Zie bijgaand een ladder van 3x 15 sports.

 

3x15  sports.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn mogelijkheden om naast het gebouw een ladder te plaatsen want links ligt er een klein weggetje en rechts een klein pleintje. Niet te zien op de foto. Dus aan de voorkant hoeft niet. Ik weet dat ik een ladder zou kunnen huren maar mijn auto kan zoiets niet meenemen en leveren doen ze niet.    Maar ik blijf zoeken naar een oplossing maar ik hoop dat hier iemand ideeen heeft of kan helpen. 😴    Trouwens , hier nemen ze de Arbowetten niet zo nauw....het is Belgie 😜

aangepast door Cajudos
Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is geen balkon aan de achterkant?

En je kan niet via het dak van één van de buren, die wellicht makkelijker op hun dak kunnen geraken?

 

(Ik denk maar even hardop...)

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 uur geleden zei Sprietje:

Als je voor jezelf bezig bent, hoef je je niet aan de Arbo regels te houden.

Dan zal TS zelf op die ladder moeten klimmen.

 

Iemand die TS prive komt helpen en dan een zwaar ongeval krijgt is een groot drama voor alle betrokkenen.

Ik heb zelf in masten geklommen van 30 meter, met een vast bevestigde ladder op de mast, maar dat was altijd in harnas met valbeveiliging op de ladder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs als vriendendienst een ladder uitlenen, waar dan iets mee gebeurd, kan je zwaar in de problemen brengen.

 

Niet zozeer daar de vriend, maar wel door de verzekering van de vriend.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zoiets niet veiliger voor t.s., ook te huur heb ik gezien in google. Kan tot 10 meter hoog.

kost misschien wat, maar zoals sprietje schrijft, met schotel en etc., tegen de vlakte gaan, kan je heel wat narigheid hebben.

wat als je maandenlang werkonbekwaam bent, of een blijvend rugletsel hebt?

A72F2D5B-E687-443E-804B-1220A76EC99C.jpeg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat model is voor gebruik in hallen met een vlakke ondergrond.

Voor buiten zijn ze niet toegestaan, sterker nog, bij een geringe scheefstand gaat die niet eens omhoog.

 

Of een stijger bouwen, of een hoogwerker voor buiten huren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...