Ga naar inhoud


Nieuwe laptop met windows 10 S


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

heb hier net nieuwe laptop voor iemand anders en wil bepaalde prg installeren. Bv heel simpel classic shell, ik hou rekening met eind gebruiker.

gedownload, maar ik mag/kan het niet eens starten, kijg meteen een waarschuwing dat alleen apss uit store kunnen worden geinstalleerd.

Wat doe ik verkeerd ?

Wat kan ik veranderen ?

 

Kon de uit knop zelf ook niet vinden......

 

Wie helpt even ?

 

dank en groet Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Windows 10 S is een windows versie die enkel aps uit de store toelaat; geen eigen installs.

 

Beste dat je kan doen is er een gewone 10 van maken.

Meer info over Windows 10 S (of S modus zoals ze het nu noemen) via deze link

 

Maar:

Citaat

U kunt eenvoudig op elk gewenst moment overschakelen vanuit de S-modus via de Microsoft Store binnen Windows. Er zijn geen kosten verbonden aan het overschakelen naar een andere modus. De overschakeling kan niet worden teruggedraaid. Als u overstapt, kunt u niet meer teruggaan naar de S-modus. Hieronder vindt u belangrijke aanvullende beperkingen bij het overschakelen vanuit de S-modus op apparaten die gebruikmaken van de Qualcomm Snapdragon-processor.

Als u meer wilt weten of wilt overschakelen vanuit de S-modus, gaat u binnen Windows naar de Microsoft Store  en zoekt u naar 'overschakelen vanuit S-modus'.

 

 

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ronaldsl
Verzuipt de eindgebruiker erin of jij?

Ik ben van mening dat je het met classic shell alleen maar erger maakt. Is nergens meer voor nodig.
Programma's vanuit de store is voor de niet zo geoefende gebruiker misschien nog wel zo veilig.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet wat je installeert, maar jouw ervaring heb ik niet.

Je kan ook nee zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei ronaldsl:

Wat een ellende om w10 te installeren, ze willen bijna weten hoevaak je naar de wc gaat , wat een ellende.

Dat moeten ze weten om jou privacy te bewaken ,wereld op de kop.

Heb hier een dual boot w10/linux en default start linux onder wine werken de meeste windoofs programma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...