Ga naar inhoud


Nieuwe laptop met windows 10 S


ronaldsl

Aanbevolen berichten

https://www.google.nl/search?ei=tEMOW4mZOOmd6ASxzLyACw&q=windows+10+installeren+zonder+account&oq=windows+10+installeren+zon&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.2.0l5.1228.10121..11802...0....613.2134.10j5j5-1......0....1.........0i71j0i67j0i131i67j0i131.pVFDdqanBeU%3D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon opletten als je windows installeert.

Je krijgt aan het einde van de installatie allerlei opties te zien.

Als je daarna in instellingen gaat kun je bij privacy nog meer uitschakelen.

 

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb nog nooit een Microsoft account aangemaakt bij een nieuwe computer.

Eenvoudig die vraag wegklikken, iets met niet nu of later aanklikken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe dat installeren / setup indien je minder ervaring en/of kennis hebt samen met een vriend of bekende

dit soort forum acties tijdens de setup heeft nog nooit succes opgeleverd, omdat jij daar thuis niet begrijpt of kunt

 

hoorde gisteren nog een collega die zijn vrouw telefoneerde om de computer die per vergissing thuis nog aanstond te beëindigen

je kent dezelfde reclame van TV

een cirkeltje met een vertikaal streepje schat

een half uur en geen resultaat

 ik lach om die collega met respect voor zijn vrouw

 

happy_001.gif

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch.... ik heb tien jaar in ICT gewerkt en tientallen computer geinstalleerd en voorzien van nieuwe installatie. Niet oordelen als je niet alles weet.

 

Na vier dagen worstelen met deze, had ik er idd genoeg van, en kwam tot de conclusie dat we of ik fout bezig waren.

Maar had idd geen ervaring met W versie S. Vanaf W 3,1 gaf het eigenlijk nooit problemen, oke XP wel eens met drivers, maar dat was het dan ook.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 08:49 zei ronaldsl:

Kan je geen link sturen ? Hier kan ik niks mee

 

Het is een link!

Kopiëren en plakken. Je had ook kunnen zien dat het een Google search was op " windows 10 installeren zonder account".

 

Mijn advies: als je het niet weet, geeft niet, eerst hier vragen en dan proberen. 😉

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...