Ga naar inhoud


Itunes probleem


opie

Aanbevolen berichten

Sinds ongeveer 2 maanden is het niet mogelijk om via mijn laptop en pc dmv iTunes fotomapjes met foto's over te zetten. Voor die tijd ging het prima ook met veel foto’s .

Ik krijg nu na een reserve kopie maken de melding dat de iPhone/iPad niet gesynchroniseerd kan worden omdat de synchronisatie sessie niet kan worden beëindigd.

Ik gebruik window 10 met laatste iTunes en heb een iPhone 6s en iPad air2.

Ik heb het ook uitgeprobeerd op een oude pc met Windows 7 en een oude iTunes, maar helaas het zelfde probleem.

Iemand dit probleem ook?

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan niet direct iets hierover zeggen omdat ik tussen Apple apparaten onderling synchroniseer.

Synchroniseren v.v. tussen Windows en Apple zal je je niet al te vaak voorkomen en ik lees ook nergens iets hieromtrent.

Omdat het tot tot 2 maanden geleden goed heeft gewerkt denk ik aan software-updates die dit probleem mogelijk kunnen hebben veroorzaakt.

Misschien even naar de onderstaande link kijken maar dit zal een lastig op te sporen probleem worden.

Ik zou zelf voorstellen om sowieso op beide platforms iTunes te verwijderen en opnieuw te installeren.

Als dat niet helpt een backup ouder dan 2 maanden terug te zetten en kijken of het dan weer functioneert.

Zo niet dan blijft er niets anders over om te herinstalleren maar dan vraag ik mij af of het willen synchroniseren via iTunes deze moeite waard is.

Er zijn immers ook andere wegen die naar Rome leiden.

 

https://support.apple.com/nl-nl/HT201413

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reactie.

Heb al vele mogelijkheden uitgeprobeerd ook met een oude win7 pc en oude iTunes, maar zelfde probleem. Muziek synchroniseren gaat prima maar fotomappen niet.

Vanmorgen 1 1/2 uur met het Aplle supportcare centre gebeld en ook op mijn scherm mee laten kijken wat er allemaal gebeurt. Muziek synchroniseren gaat prima maar fotomappen blijft probleem. Nog geen oorzaak kunnen vinden. Ik ga nu via een Macbook air ea uit proberen.

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heeft Apple Support Care feitelijk gereageerd na de de uitgevoerde meekijksessie?

Wat waren haar bevindingen?

 

Synchronisatie d.m.v. iTunes tussen een iPad en MacBook moet sowieso lukken, ik synchroniseer foto’s al zeker 2 jaar op deze wijze.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het zelf de gedaan nu op een Mackbook air, eest alle update gedaan.

Mapje met foto's gemaakt. Maar ITunes doet het zelfde start met reserve copy maken en dan stop het.

Heb op de Mack een screen print gemaakt en deze in een mapje gezet maar ook dit werkt niet.

Apple kon me geen oplossing geven was nieuw voor hun.

Nu mijn ervaringen weer opgestuurd met foto's.

En weer afwachten

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...