Ga naar inhoud



Satelliet

Aanbevolen berichten

Er is een PLI (van Turkse makelij) die perfect werkt op de DM920, wel even de oscam config overschrijven met vb de Oscam config dat Michel hier ooit plaatste.

Geen freezes en nog een goodie in het menu.

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee. Als je de nieuwe laatste generatie tuners gebruik, (multistream) krijg je bij de optie Blindscan de opmerking, tuner wordt niet ondersteund. Stop je er een oude generatie tuner in, (dm8000) werkt het wel maar duurt een scan wel heeeeel erg lang.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja jij wel...... we weten ondertussen wat een geweldige Limburger jij ben.

Maar wat jij vindt is helemaal niet interessant want jij hebt alleen maar bijdehante opmerkingen en daar heeft echt niemand wat aan.

Soms denk ik wel eens dat je alleen maar wat moet zeggen om de meeste hits te krijgen..........

 

Afijn laat andere nu maar lekker ervaringen uitwisselen en ga jij nou maar op het Vrijthof zitten met een biertje en bemoei je niet met anderen want daar ben je zo slecht in.

 

Alleen maar bijdehante opmerkingen.... pffff wijsneus

  • Like 1

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat geen genuine OpenPLI voor een DM920. Een 'namaak' OpenPLI (dus gemaakt door derden) wellicht wel alleen dat is dan dus illegaal en illegale zaken mogen hier niet besproken worden. Dus beetje apart dat dat dan toch gebeurt. Build die gebaseerd zijn op OpenPLI zijn niet illegaal zo lang de naam en het logo van OpenPLI niet misbruikt worden, m.a.w. dan kan het geen OpenPLI heten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hdd problemen op mijn dm 920 met de turkse openpli.

schijf initialiseert niet correct, blijft hangen in de mount fase, als ik hem manueel mount 

met de mount manager en als HDD aanduidt, dan werkt het tot ik de box stopt, dan is de schijf weer 

"niet geïnitialiseerd"

 

iemand ervaring/ oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dimmie:

Er bestaat geen genuine OpenPLI voor een DM920. Een 'namaak' OpenPLI (dus gemaakt door derden) wellicht wel alleen dat is dan dus illegaal en illegale zaken mogen hier niet besproken worden. Dus beetje apart dat dat dan toch gebeurt. Build die gebaseerd zijn op OpenPLI zijn niet illegaal zo lang de naam en het logo van OpenPLI niet misbruikt worden, m.a.w. dan kan het geen OpenPLI heten.

 

Hoe kom je hierbij?

1. OpenPLi is Open Source en ze hebben een development board met instructies om je eigen image te maken.

2. In de Third Party Development sectie van het forum staat de het volgende artikel: '[howto] Build -unofficial- PLi for your -unsupported- receiver' Hierin wordt aangegeven hoe een image te bouwen voor de door het OpenPLi team niet-ondersteunde receivers (waaronder dus de DM920). In dit artikel werden recentelijk in het bijzonder de makers van de image voor de nieuwere Dreamboxen bedankt door MastaG:

image.png.0b39a661fcebf2b79901d541976769d5.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, om zelf te bouwen als een 'based on openpli" image, dus geen OpenPLI image.

Er wordt hier gesproken over een OpenPLI image die niet is gemaakt door het OpenPLI team, daar zit het hem dus in.

Dus dan moet het een 'based on PLI' of 'unofficial PLI' image zijn (en mag het PLI logo niet gebruikt zijn); als daar hier sprake van is dan heeft de topic-starter dat verkeerd omschreven waardoor er van mij een reactie op komt.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9

Als je meer dan 4 satellieten aansluit via diseq1.1 werkt het ook niet, kan geen enkele satelliet scannen.🙁

Terwijl dat bij andere images wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk ben ik heel blij dat OpenPli niet bestaat voor de nieuwe DM serie.  

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...